Hmm jeg er selv ikke altid den mest aktive herinde, læser med og svarer hvor jeg føler jeg har noget at byde ind med.
Men af samme årsag forventer jeg heller ikke nødvendigvis den store respons på mine indlæg. Synes det er lidt selvmodsigende, at sige "jeg er selv ikke aktiv, og svarer stort set aldrig på andres indlæg, men bliver skuffet når andre ignorer mine"
At nogle brugere får mange svar, har nok noget at gøre med, at de er aktive, har skabt nogle tætte relationer til andre herinde osv. Det er da bare naturligt. Man får som oftest det man giver igen....
Jeg tænkte lidt det samme. Hvis man ikke selv svarer ret mange, skal man da heller ikke blive skuffet over ikke at få svar. 
Ikke fordi jeg kun vil svare de aktive. Men hvad er forskellen på folk der ikke svarer dig og dem du ikke svarer??
Personligt svarer jeg hvis jeg mener jeg har noget at bidrage med - uanset hvem det er. Nogle gange kan jeg også gå ind og læse, men ikke have tid til svar. Så kommer jeg tilbage og svarer når jeg har tid.... hvis jeg husker det. 
Et tillykke til en graviditetstråd eller en
til en der bare trænger til det er der selvfølgelig altid tid til. Men hvis der skal skrives længere og mere uddybende, så er det ikke altid jeg svarer med det samme. 
Mht. anonym, så svarer jeg også anonyme. Men der har jo været mange problemer med fake tråde (vistnok både fra anonyme og folk der har oprettet fake profiler). Måske det "skræmmer" folk lidt fra at svare, fordi det er træls at bruge tid og energi hvis der ikke er et reelt problem. Der kan man se hvordan sådan nogle fjolser kan ødelægge det for de andre. 
Anmeld