Anonym skriver:
Jeg vælger at være anonym denne gang, og det skal respekteres hvis nogle genkender min skrivemåde.
Jeg ville sætte pris på en voksen, og pæn tone intet mundhuggeri.
Jeg syntes oftes kun der bliver besvaret triste indlæg, og nogengange med en voldsom hård tone på. Jeg syntes det er synd, at der tit er mange gode indlæg, hvor havdelen ikke bliver besvaret? - Og så syntes jeg personligt også at det er mærkeligt, at fordi man laver et anonymt indlæg, er chancen ikke ligeså stor for at du får noget feedback som hvis du ikke var anonym? Lidt det samme som de lidt "nyere" herinde ikke altid får deres indlæg besvaret?
Jeg kan tåle at høre jeres hudærlige meninger, men som der står øverst ingen mundhuggeri 
Jeg vil personligt hellere prøve at hjælpe en, der ligger ned, end kippe med flaget for en, der har medvind. Jeg kender ikke nogen herinde, og i den virkelige verden tager jeg mig jo også mere af en fremmed, der beder om hjælp, end jeg giver et kram til en, der har det fremragende
Jeg kan ikke rigtigt relatere til, at endnu en herindefra bliver gravid eller endelig får sit barn til at sove igennem - det er da dejligt, men jo ikke noget, jeg som sådan kan juble med over. Derimod vil jeg vældigt gerne prøve at bistå med råd til konkrete problemer, hvis jeg mener, jeg har noget at bidrage med.
Man bruger vel generelt helst sin energi der, hvor den kan gøre en forskel?
Anmeld