Mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg plejer ikke at give min mor noget og gør det nok heller ikke i år.

Og tror heller ikke selv jeg får noget, det plejer jeg ikke. Det kræver jo at ungernes far sætter noget i gang... hmm, jeg tvivler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Loggidut

jeg har ikke selv min mor mere, men elsker min svigermor, og det er mig der hvert år banker i bordet og siger til manden at der bare skal afleveres blomster til hende!

Man skal huske på dem man elsker og holder af...og med den erfaring jeg har ved jeg at det er vigtigt at give en blomst mens folk lever...når først de er døde kan de ikke bruge dem til ret meget!

mig selv derimod...ja det er ligegyldigt for mit vedkommende, jeg mærker hver dag at jeg er elsket...så jeg behøver ikke blomster...et knus og et bette kys er sgu bedre!

Anmeld

6. maj 2009

louisepigen23

Rikke skriver:

5. juni

Forvirringen er total...

tror bare jeg tager en dyyyyyb indånding og siger glem alt hvad jeg har sagt i denne tråd... hihi det gik da helt galt

Anmeld

6. maj 2009

bette

Loggidut skriver:

jeg har ikke selv min mor mere, men elsker min svigermor, og det er mig der hvert år banker i bordet og siger til manden at der bare skal afleveres blomster til hende!

Man skal huske på dem man elsker og holder af...og med den erfaring jeg har ved jeg at det er vigtigt at give en blomst mens folk lever...når først de er døde kan de ikke bruge dem til ret meget!

mig selv derimod...ja det er ligegyldigt for mit vedkommende, jeg mærker hver dag at jeg er elsket...så jeg behøver ikke blomster...et knus og et bette kys er sgu bedre!

kunne ik være mere enig.. jeg værner også om mors dag og fars dag.. idet jeg jo ingen af delene har så fejre jeg mine svigermor og svigerfar..

og så elsker jeg generelt at gøre svigermutter glad

Anmeld

6. maj 2009

Plysbjørnen

Ja selfølgelig køber jeg da noget til min mor, det har jeg altid gjort, og vil altid gøre...

Og min kæreste siger også at jeg nok skal få noget fra børnene...

Anmeld

6. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Mors dag Jeg ved ikke.... af og til fejrer vi det, men af og til glemmer vi det også. En gang plantede min lillesøster og jeg, 1000 stedmoderblomster i hendes have.

Nååårh, sikke en fin gestus!! Min mor ville ELSKE det - tror jeg vil prøve det når hun tager på ferie til sommer.

Anmeld

6. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

ja har allerede købt hehhe.. et par fine øreringe..
og fejre også fars dag, når jeg husker det, men snakker ikke med min far lige pt, så nok ikke i år..

og ja det dejligt næste år, når man så måske selv får en lille ting ..

men syntes det dejligt at man har en dag, hvor man har mulighed for at sige jeg elsker dig mor og forære hende noget, det ikke hver dag man gør det jo ..

Anmeld

6. maj 2009

Lise

Det er ikke noget vi bruger i min familie det der med mors og fars dag... synes det er så'n lidt...PLAT!

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

blomster paa mors dag er noget min mor altid bliver glad for men et kort og eller en opringning er reglen hos os, min mand og jeg, for begges foraeldre. der er vi ret ens. det skal helst huskes ellers har man en ked af det moar

jeg plejede at sende kort men det er helt komplet umuligt at vide hvornaar det vil modtages i dk, saa de sidste par aar er det blevet til et e-card og opringning

det eneste jeg vil ha' paa mors dag er et smil og et kys fra min guldklump hvis jeg er heldig... OG det flotte kobber gourmet grydeset ,som vil passe perfekt til mit nye gourmet kokken, det er det jeg onsker mig af farmand!!! hehe

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

Lise skriver:

Det er ikke noget vi bruger i min familie det der med mors og fars dag... synes det er så'n lidt...PLAT!

nae nae du, valentines day, det er PLAT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.