Mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
39 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Rasmine

Giver I gaver til mutti?
Får I selv gaver fra ungerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg forsøger at huske og ringe og sige 'Jeg ææææælsger dig moar '. Men gaver, har vi aldrig rigtig brugt i min familie

Nu må jeg se om Idun er så stor nu, at hun plukker en buket ukrudt og siger: 'Jeg ææææææælsger dig moar '

Men jeg forventer ikke noget

Anmeld

5. maj 2009

louisepigen23

ja jeg giver min mor og så vidt jeg ved får jeg oss en lille ting fra Marcus

Anmeld

5. maj 2009

Mie A

Ja, min mor skal have en gave
Får ingen gaver fra ungerne...

Anmeld

5. maj 2009

Honningblomst

Nej, det er slet ikke noget vi kan frórholde os til i min familie...vi fokæler hinanden når vi har lyst og ikke fordi der er en dag der hedder mors dag...så ellers tak...
Knus Eva..

Anmeld

5. maj 2009

netdaddy

Min mor har altid fået....lige som det årlige påskeæg til påske. Min far får også til fars dag - og i år er det så sikkert min tur.

Luka's mor skal absolut også have i år - både fra mig og Luka.

Nu vi er ved emnet, så mangler jeg lidt gode idéer til en rigtig god gave til hende.

Anmeld

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øhm - hvornår er det nu det er?

Jeg plejer at give blomster eller lign. når jeg husker det.... Men der er aldrig nogen sure miner hvis jeg glemmer det, og jeg glemmer altid fars dag...

Anmeld

5. maj 2009

louisepigen23

mors dag på søndag d. 10 maj
fars dag den 6. juni

Anmeld

5. maj 2009

Mor.sander

Vi har alle været ude og købe morsdags gaver i dag... Tommy sammen med ungerne, de skulle finde noget til mig... Så der kunne jeg jo ikke være med

Imens fik jeg bestilt en rigtigt flot buket til min mor og fandt en god gave til min sviger..

Har ikke altid gjort noget ud af mors dag, men efter Tommy og jeg blev et par.. Er det blevet en ting vi gør... Og i næste måned er det min og ungernes tur til at finde en fars dags gave til Tommy... Sidste år blev det til en T-shirt med teksten ' Verdens bedste bonusfar ', så nu må vi se hva vi finder på i år.

Anmeld

5. maj 2009

Mie A

louisepigen23 skriver:

mors dag på søndag d. 10 maj
fars dag den 6. juni

Jeg troede fars dag var den 5. juni - men jeg fejrer jo heller ikke fars dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.