Mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

louisepigen23

petersmor skriver:

Farsdag er d 5 juni...Grundlovsdag

nemlig min fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

louisepigen23

Mette+Mathias skriver:

Øøøh...fars dag er altså Grundlovsdag, - 5. juni, og mors dag skifter dato fra år til år, men er altild 2. søndag i maj.

jep

Anmeld

6. maj 2009

Leneur

Det kommer helt af sig selv, for min mor har nemlig fødselsdag på søndag, så forkæler vi hende med lidt ekstra og da hun aldrig ønsker sig noget bliver det tit noget praktisk. I år planter vi alle hendes ude krukker til med flotte blomster og slår hendes græsplæne og så får hun en ny græsplæne til efteråret, da den trænger til en kærlig hånd. Det er sådan nogen ting min mor sætter pris på og noget hun har glæde af længe.

Anmeld

6. maj 2009

A.

ja min mor får altid gave dog først d.26 maj da i polen mors dag er altid d.26 maj

Anmeld

6. maj 2009

Sweet1978

Jeg er god til at huske mors dag, det er lidt forskellig om hun får en gave, men altid en hilsen. Min kæreste har snakket om at han vil finde en lille ting på Danielles vegne, men så bliver det også første år jeg får.

Anmeld

6. maj 2009

Fam. Madsen

min mor har altid fået morsdags gave og men vi fejer altid morsdag og fødesels dag samme dag da hun har fødselsdag den 6 maj og bryllupsdag den samme dag så min mor får alle 3dage på en dag og det er morsdag...

og det svinger meget efter hvad hun får.. nogen gange blomster ander gange noget til haven, alt efter hvad hun ønsker sig... jeg elsker morsdag..

om jeg får noget det må tiden vise...

Anmeld

6. maj 2009

charlottekri

vi var i bilka forleden og købte en blomst til min mor (en sammenplantning) og så sagde min mand at jeg bare kunne tage en med til mig selv.. ja tak

men hvad i alverden giver man i fars dags gave??????

Anmeld

6. maj 2009

Heidi.

Mie A skriver:

Jeg troede fars dag var den 5. juni - men jeg fejrer jo heller ikke fars dag...

Det er også den 5 Juni... grundlovsdag.

Anmeld

6. maj 2009

Louise mortil4

louisepigen23 skriver:

mors dag på søndag d. 10 maj
fars dag den 6. juni

retter lige farsdag er den 5 juni, min lille bror er født på fars dag den 5 juni

Anmeld

6. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
louisepigen23 skriver:

jo sorry 5 maj

5. juni

Forvirringen er total...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.