Mors dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

petersmor

louisepigen23 skriver:

mors dag på søndag d. 10 maj
fars dag den 6. juni

Farsdag er d 5 juni...Grundlovsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Smukkert

Guud, det er endnu en fordel ved at blive mor, som jeg helt har overset ..

Well, jeg giver min mor gaver alt efter humøret.. Det er forskelligt fra år til år . Hun vil som regel ikke have noget..

Anmeld

6. maj 2009

Sesse89

Jeg vil gern give min mor noget, men blomster vissner så hurtig, chokoladen spiser min far og gavekort har hun li fået til fødselsdag.

Og spørger man hende generalt som f.eks til fødselsdag hva hun ønsker sig siger hun ingen ting som hvert år

Anmeld

6. maj 2009

DK

Mine forældre har bryllupsdag på grundlovsdag, så derfor bliver farsdag ikke fejret sådan så meget, fordi at vi fejre bryllupsdag i stedet.

Mors dag Jeg ved ikke.... af og til fejrer vi det, men af og til glemmer vi det også. En gang plantede min lillesøster og jeg, 1000 stedmoderblomster i hendes have.

Jeg forventer ingen fejring på morsdag. Altså måske Kirstine laver en tegning eller noget, fordi Mikkel minder hende om det. Altså jeg ville da gerne have en gave, men det er kun 8 dage siden at Mikkel og Kirstine havde blomster med hjem til mig, så jeg "trænger" ikke, he he.

Anmeld

6. maj 2009

fam.4xc

Jeps vi gir gaver til vores mødre og jeg får af pigerne.

Min mor siger altid at det skal vi ik gå op i men synes nu det er en hyggelig ting at gøre alligevel og vi kan sagens forkæle andre dage også ;-)

I år falder det sammen med at Claes´s mor er på 5 ugers ferie så hun blir nok sprunget over denne gang....
Min egen mors dag falder sammen med vores 1 bryllups dag så vi skal da rigtig hygge, og har snakket om at starte dagen med Brunch et sted sammen med vores unger :-)
Min egen mor skal jeg finde nogle øreringe til tror jeg.... gav hende for år tilbage nogle søde Dyrberg Kern øreringe, som jeg forleden opdagede havde tabt en sten, så tænkte det var en oplagt ide ;-)

Anmeld

6. maj 2009

Mette+Mathias

louisepigen23 skriver:

mors dag på søndag d. 10 maj
fars dag den 6. juni

Øøøh...fars dag er altså Grundlovsdag, - 5. juni, og mors dag skifter dato fra år til år, men er altild 2. søndag i maj.

Anmeld

6. maj 2009

Mette+Mathias

Mie A skriver:

Jeg troede fars dag var den 5. juni - men jeg fejrer jo heller ikke fars dag...

Det er det også *S*

Anmeld

6. maj 2009

Diana...

Jep jeg giver altid mor blomster el noget andet. om jeg selv får noget ved jeg ikke da det min første mors dag.

Anmeld

6. maj 2009

Diana...

Hov dobbelt indlæg.

Anmeld

6. maj 2009

louisepigen23

Mie A skriver:

Jeg troede fars dag var den 5. juni - men jeg fejrer jo heller ikke fars dag...

jo sorry 5 maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.