Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: jeg har også kun hørt godt om stedet ih altså BLIV torsdag nuuuuu!
jeg har også kun hørt godt om stedet
ih altså BLIV torsdag nuuuuu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: hehe ja det gik da pænt stærkt men altså hvis i bare vidste det var sådan det skulle være så er der jo intet i vejen for det jeg har også altid sagt Maj barn men nu ender jeg med 2 stk december børn. og det er skønt
hehe ja det gik da pænt stærkt men altså hvis i bare vidste det var sådan det skulle være så er der jo intet i vejen for det
jeg har også altid sagt Maj barn men nu ender jeg med 2 stk december børn. og det er skønt
uh tvillinger ? eller ?
hahaha! nej nej åh gud nej...
Jeg har en søn fra December 2010 Det var derfor jeg skrev at vi ikke kendte kønnet første gang. Det var da jeg var gravid med ham
VNB skriver: hahaha! nej nej åh gud nej... Jeg har en søn fra December 2010 Det var derfor jeg skrev at vi ikke kendte kønnet første gang. Det var da jeg var gravid med ham
ar sorry
blev lige forvirret
det er nok hårfarven
Princesspigen skriver: ar sorry blev lige forvirret det er nok hårfarven
hehe, det kan jo smutte for selv den bedste
det er ham jeg står med på mit profil billede
VNB skriver: vi skal hos scannings klinikken. hehe ej det må bare have været underligt at gå rundt og tro du ventede dig en dreng, og så lige pludselig vupti, der er det en pige! håber da at de ser rigtig ved os... men altså - hvis uheldet skulle ske, så er det første sjove vers i konfirmations sangen da nærmest skrevet
vi skal hos scannings klinikken.
hehe ej det må bare have været underligt at gå rundt og tro du ventede dig en dreng, og så lige pludselig vupti, der er det en pige!
håber da at de ser rigtig ved os... men altså - hvis uheldet skulle ske, så er det første sjove vers i konfirmations sangen da nærmest skrevet
præcis
VNB skriver: hehe, det kan jo smutte for selv den bedste det er ham jeg står med på mit profil billede
arrr okay
han ser kær ud
Princesspigen skriver: arrr okay han ser kær ud
tak
hihi han er, efter min mening, jo jordens dejligste dreng
VNB skriver: tak hihi han er, efter min mening, jo jordens dejligste dreng
ja syndes man jo altid selv hihi
men lidt sjovt at den næste så os kommer december
Jeg har stemt pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128