Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: hehe det er jo det .. der er både foredele og ulemper ... men så længe barnet er sundt og rask er det det vigtigste
hehe det er jo det .. der er både foredele og ulemper ... men så længe barnet er sundt og rask er det det vigtigste
lige præcis!
Vi elsker "den" jo allerede
Flot profil billede du har fået på!!! Maven klæder dig så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En pige
ville være rigtig sødt med en lille pige
uha kan næsten ikke vente til imorgen!!!!
VNB skriver: ville være rigtig sødt med en lille pige uha kan næsten ikke vente til imorgen!!!!
Glæder mig til update!
VNB skriver: 7 børn respekt! hehe jamen lige gyldigt hvornår ens børn har fødselsdag så synes man jo det er en dejlig tid og får det til at fungere med gaver osv. Vi har allerede nu bestemt at vi holder helt almindelig fødselsdag med lige så mange gaver, kager osv som hvis de havde fødselsdag om sommeren og så kan de få lov til at holde en lille sommerfest sammen hver sommer, så der er noget at glæde sig til på den tid af året også
7 børn respekt!
hehe jamen lige gyldigt hvornår ens børn har fødselsdag så synes man jo det er en dejlig tid og får det til at fungere med gaver osv.
Vi har allerede nu bestemt at vi holder helt almindelig fødselsdag med lige så mange gaver, kager osv som hvis de havde fødselsdag om sommeren
og så kan de få lov til at holde en lille sommerfest sammen hver sommer, så der er noget at glæde sig til på den tid af året også
ja okay smart
rikkeregnbue skriver: Glæder mig til update!
gør jeg også!
ih og det er først kl 14.15 vi har tid imorgen... det blir en laaaaang dag
chael skriver: Dreng
Dreng
tror nemlig også det er en lillebror
men begge dele ville være fantastisk!
imorgen kl 14.15 ved vi det!
VNB skriver: ja sådan er det jo så længe barnet er sund og raskt! der er jo alligevel aldrig 2 børn som er ens, så ligegyldigt hvad kønnet er, så får man lov til at få et helt nyt lille unikt menneske ind i sit liv
ja sådan er det jo
så længe barnet er sund og raskt!
der er jo alligevel aldrig 2 børn som er ens, så ligegyldigt hvad kønnet er, så får man lov til at få et helt nyt lille unikt menneske ind i sit liv
Ja lige præcis!
Jeg har stemt dreng
Smuk mavse sødeste!!
Muhmi skriver: Jeg har stemt dreng Smuk mavse sødeste!!
haha nu siger den 50/50
Så er vi jo lige vidt....
og mange tak søde
er din mavse begyndt at bule ud?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128