nu vil jeg også prøve ;) gæt på kønnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

KarinaA

VNB skriver:

hehe ja ved godt at man ikke rigtig helt kan bedømme det endnu  

men det er rigtig skægt at høre folks bud  

det er nemlig rigtig sjovt, glæder mig til at kunne oprette min egen  

men husk altid at tage de her tidlige kønsskanninger med et gram salt, hende der skannede mig var 100 på at det blev en dreng, og forklarede om hvor penis var osv.. 

Men, det var en pige fandt jeg desværre først ud af da jeg var til en ekstra skanning i uge 29 .. blev skannet første gang i uge 17 .. 

men det er fantastisk at se den lille uanset køn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Princesspigen

_-Kathrine-_ skriver:

Ved at stof2000 har sådan nogle mønstre der er nemme at gå til... Man skal bare lige lære at kende den der symaskine

mønstre kan jeg få gravis hos min nabo, det er ikke problemet, og hende sy maskine kan jeg os låne og hun vil gerne lære mig at bruge den..

problemet er hivlke stof man skal købe og hvor til hvor meget osv.. har oprettet en tråd hvor jeg søger hjælp om det men der kom intet svar

Anmeld

9. juli 2012

VNB

babymus77 skriver:

Jaa det rigtig nok med tøj osv:-) Det bliver spændende på torsdag og se, hvad der gemmer sig;-))

meget spændende!  

Anmeld

9. juli 2012

VNB

Princesspigen skriver:

da det er mit første barn jeg venter og også kærestens første syndes jeg det er spændende ikke at vide det da en dreng er lige så velkommen som en pige..

dog tror jeg selv det er en pige..

kæresten tror det er en dreng

her er begge dele bestemt også lige velkommen  

hehe det blir da rigtig spændende hvem af jer der får ret så

Anmeld

9. juli 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Jeg gætter bare ALTID forkert Hehe .. Så nu er jeg næsten sikker på , at I skal have en pige

jeg gætter også (næsten) altid forkert... 

duer ikke til det.... 

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

VNB skriver:

her er begge dele bestemt også lige velkommen  

hehe det blir da rigtig spændende hvem af jer der får ret så

ja syndes vi os  hihi

lidt som juleaften i oktober  hihi

Anmeld

9. juli 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Du får lige linket her....
Spændende om det passer
http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-222 9291.htm

ej hvor sjovt at se! 

men vil nu sige at det vi så (er ikke engang sikker på det var en tap - måske var det navlestrengen ) kan ikke rigtig helt kan sættes fast på hverkan det ene eller andet... 

der hvor vi skal scannes (scannings klinikken) giver de 100 % kønsgarati så hvis de ikke kan se det ordentligt på torsdag så får vi en ny tid uden ekstra beregning 

Anmeld

9. juli 2012

VNB

Maria. skriver:

Jeg gætter på en lille pige!!

det ville nu godt nok også være sødt med en lille pige 

Anmeld

9. juli 2012

_-Kathrine-_

ej hvor sjovt at se! 

men vil nu sige at det vi så (er ikke engang sikker på det var en tap - måske var det navlestrengen ) kan ikke rigtig helt kan sættes fast på hverkan det ene eller andet... 

der hvor vi skal scannes (scannings klinikken) giver de 100 % kønsgarati så hvis de ikke kan se det ordentligt på torsdag så får vi en ny tid uden ekstra beregning 

Jeg har virkelig også bare siddet og nærstuderet, men kan slet ikke blive enig med mig selv om hvad det er, så nu lader jeg det ligge til i morgen
Der skal jeg også scannes... I den i city vest centret

Anmeld

9. juli 2012

VNB

KarinaA skriver:

det er nemlig rigtig sjovt, glæder mig til at kunne oprette min egen  

men husk altid at tage de her tidlige kønsskanninger med et gram salt, hende der skannede mig var 100 på at det blev en dreng, og forklarede om hvor penis var osv.. 

Men, det var en pige fandt jeg desværre først ud af da jeg var til en ekstra skanning i uge 29 .. blev skannet første gang i uge 17 .. 

men det er fantastisk at se den lille uanset køn 

ej er det rigtigt? 

hvor var du til kønsscanning? 

der hvor vi skal skriver de at de giver 100% garanti for kønnet, og at de er special uddannet i at se kønnet fra uge 15+0 og frem. Så må man jo håbe det passer.. hehe  

og så vil vi helt sikkert spørge når vi skal til MD og de kan bekræfte det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.