nu vil jeg også prøve ;) gæt på kønnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Princesspigen

VNB skriver:

det er også en rigtig stor oplevelse inde til fødslen når man ikke ved det jeg har heller ikke fortrudt at vi ikke vidste kønnet sidste gang  

men denne her gang er jeg aaaalt for utålmodig  

da det er mit første barn jeg venter og også kærestens første syndes jeg det er spændende ikke at vide det da en dreng er lige så velkommen som en pige..

dog tror jeg selv det er en pige..

kæresten tror det er en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

VNB

Haha .. Den siger 50/50 lige nu

Jeg tror det er en dreng :b Men jeg er viiildt dårlig til sådan noget , så det er nok en pige

hehe ja det blir spændende at se hvad den ender med  

ved godt at folk jo ikke har den fjerneste idé (med mindre de er synske hehe ) men det er vildt sjovt at høre folk bud  

med garanti for nogle af jer jo ret! 

Anmeld

9. juli 2012

Maja_4000

VNB skriver:

hehe ja det blir spændende at se hvad den ender med  

ved godt at folk jo ikke har den fjerneste idé (med mindre de er synske hehe ) men det er vildt sjovt at høre folk bud  

med garanti for nogle af jer jo ret! 

Jeg gætter bare ALTID forkert Hehe .. Så nu er jeg næsten sikker på , at I skal have en pige

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det er blevet sværere og sværere... For syns hvis man endelig finder noget nogenlunde neutralt, så er der en lillebitte detalje enten i "drenge eller pigefarver"

er der os tit..

overvejer at lære at sy og så sy noget selv men nu må vi se.. har en smugle tøj der hjemme nu..

og så overvejer jeg at kæresten og jeg hver især skal købe et sæt "hjem fra hospitalet tøj" han i blåt og jeg i rødt, da jeg tror det bliver en pige og kæresten tror det bliver en dreng.

Anmeld

9. juli 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Ja jeg glæder mig til at kunne sige ham/hun og ikke den...!
Selvom vi dog har sagt ham et par gange
Jeg tror det er en dreng, for på vores scanningsbillede er der et eller andet mellem benene... Har dog googlet lidt at det kan piger også have, og at pigers tap er vandret og det er den nemlig.... Det blir så spændende

ja nemlig lige præcis det med at kunne sige ham eller hende! Det glæder jeg mig også til så bliver det lige pludselig også lidt mere virkeligt på en eller anden måde  

vi så (måske) også en lille bitte tap til NF men jeg har nemlig også hørt og læst at både piger og drenge har en så tidligt... hvad er det for noget med vandret?? 

Anmeld

9. juli 2012

_-Kathrine-_

Princesspigen skriver:

er der os tit..

overvejer at lære at sy og så sy noget selv men nu må vi se.. har en smugle tøj der hjemme nu..

og så overvejer jeg at kæresten og jeg hver især skal købe et sæt "hjem fra hospitalet tøj" han i blåt og jeg i rødt, da jeg tror det bliver en pige og kæresten tror det bliver en dreng.

Det er også billigere at sy det selv...
Ja det var en smart idé

Anmeld

9. juli 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

ja nemlig lige præcis det med at kunne sige ham eller hende! Det glæder jeg mig også til så bliver det lige pludselig også lidt mere virkeligt på en eller anden måde  

vi så (måske) også en lille bitte tap til NF men jeg har nemlig også hørt og læst at både piger og drenge har en så tidligt... hvad er det for noget med vandret?? 

Du får lige linket her....
Spændende om det passer
http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-222 9291.htm

Anmeld

9. juli 2012

Maria.

Jeg gætter på en lille pige!!

Anmeld

9. juli 2012

Princesspigen

_-Kathrine-_ skriver:

Det er også billigere at sy det selv...
Ja det var en smart idé

jeg er bare ikke særlig dygtig til at sy

Anmeld

9. juli 2012

_-Kathrine-_

Princesspigen skriver:

jeg er bare ikke særlig dygtig til at sy

Ved at stof2000 har sådan nogle mønstre der er nemme at gå til... Man skal bare lige lære at kende den der symaskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.