Går du fast til tandlæge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

2babygirls

Kloster skriver:

Hej.

Går du fast til tandlæge ell går du kun, når det er nødvendigt?

Jeg er en af dem, der kun går, når det er nødvendigt. Lidt ligesom til lægen. Jeg hader at gå til tandlæge og nu vil skæbnen så, at jeg har ondt i en munden. Det er faktisk ved tandkødet og sikkert pga tandtrådet, der er kommet til at "skære" i tandkødet. Avs...

Jeg synes, tandlægen er mega dyr bare ved alm tandrensning og jeg kan ikke helt se ideen i at tage forebyggende til tandlæge, når man ikke gør det til en alm læge. Også ville jeg rigtig gerne, at tandlæger blev offentlige, som alm læger. Så kom jeg der nok liiiidt oftere...

Ja, jeg er til tandlæge ca 2 gange om året.
Min største skræk er at blive tandløs, ELSKER mit smil, så passer mine tjek, samt min ene visdomstand har sit eget liv som gerne skal ud i år på operationsbordet
Er heller ikke fan af stolen og ligger stiv som et bræt, men er glad når det er overstået. Giver max 150 for en tandrensning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Muffin_girl

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er en af dem, der kun går, når det er nødvendigt. Lidt ligesom til lægen. Jeg hader at gå til tandlæge og nu vil skæbnen så, at jeg har ondt i en munden. Det er faktisk ved tandkødet og sikkert pga tandtrådet, der er kommet til at "skære" i tandkødet. Avs...

Jeg synes, tandlægen er mega dyr bare ved alm tandrensning og jeg kan ikke helt se ideen i at tage forebyggende til tandlæge, når man ikke gør det til en alm læge. Også ville jeg rigtig gerne, at tandlæger blev offentlige, som alm læger. Så kom jeg der nok liiiidt oftere...

Jeps jeg kommer hvert ½ år.. 

Jeg har bare vænnet mig til det, men kan kun give dig i ret i at det er aaallt for dyrt !!

Anmeld

9. juli 2012

bette bebs

Kloster skriver:

Hej.