Afsløring af "Min anonyme bryllupstråd "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Happiness

Kay skriver:

igen stort tillykke...

hvor er det bare skønt... og en stor overraskelse

Tak tak Ja det kom alligevel bag på en del Vi er blevet kimet ned af familie og venner siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Happiness

Drømme skriver:

Stort stort tillykke

Sikke en flot kjole, og lyder jo bare til at have været en skøn skøn dag

Mange tak. det er egentligt en konfirmationskjole Men synes den var passende  

Anmeld

12. juli 2012

Happiness

Frøken Christiansen skriver:

wee kæmpe stort tilkykke har fulgt din tråd en del, spændende at se hvem det var  håber i havde en skøn dag

Mange tak Jo vi havde en skøn dag! På trods af regnen, og manglende klapvogn

Anmeld

12. juli 2012

Happiness

emsaroto skriver:

Kæmpe tillykke!! 

Tak 

Anmeld

12. juli 2012

Happiness

Kofoed. skriver:

Tillykke !

Mange tak 

Anmeld

12. juli 2012

Happiness

HeidiØ skriver:

iiih tillykke Var sååå spændt på hvem det var!! Flot kjole!!

Mange tak Havde rigitg mange problemer med at finde en kjole. Og det var egentligt ikke meningen at den skulle være "så" fin, men synes alligevel jeg valgte rigtigt

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Happiness skriver:

Tak tak Ja det kom alligevel bag på en del Vi er blevet kimet ned af familie og venner siden

det kan jeg godt forstå.... også strengt vi ik måtte vide noget

Anmeld

12. juli 2012

B&J

Stort tillykke med dagen hvor ser du bare fantastisk ud og håber dagen var lige så god som og se hvor glad du ser ud ej hvor er det vidunderligt

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Til dem der har fulgt med i:  https://www.baby.dk/debat/172908pi1/bryllup/min-anonyme-bryllupstraad-.aspx

Jep, det bare mig

Blev igår kl 11.30 til Fru R.! 

Det gik bare fantastisk, pånær at vi kort forinden vi skulle køre mod rådhuset, kom i tanke om at klapvogen stod i vuggeren DOGH! Den stod  pænt inden bag indhegningen... Øv øv!

Vi må køre videre til KBH og tage op på rådhuset, da vi ligesom havde en lille aftale

Det REGNEDE og regnede Men det skulle jo betyde Lykke og rigdom, så bring it on!!

Det klarede så op mens vi spise brunch på  Nimb. Så det var tørt da vi gik rundt i tivoli.

I tivoli kunne vi så leje en klapvogn, for sølle 35kr Og så måtte vi kontakte en veninde (som låner Lukas' barnevogn) og høre om min svigermor måtte komme forbi efter den. Hun skulle nemlig passe Lukas, og det er noget rod uden noget sted at sove til middag

Men ellers gik dagen rigtig godt! Lukas faldt i søvn da vi gik rundt i Tivoli, og var bare en dejlig glad dreng!

Vi blev overrasket med et hotel ophold på en junior suite på Hotel Imperial, og med 3 retters middag på deres Italienske restuarent. Fik Kalvemørbrad med trøffelsovs, og NØJ haraldrig smagt noget så godt! Den smeltede på tungen!!! 

Efter maden mødtes vi med 2 venner, og drak og fejrede det med dem

Og så tog vi (pænt snaldret) hjem til hotellet og gjorde klar til Spabad 

Dagen var bare helt igennem fantastisk! Har kun fået få af billederne, men dem kan I lige se (Min MAND vil ikke have billeder på herinde, så derfor har jeg sløret ham )

Jeg har ikke været så meget på, på det sidste, så var lige gået glip af din tråd

STORT tillykke med brylluppet fru P., er glad for at høre at I havde en dejlig dag

Og så også lige et tillykke med Lukas' første fødselsdag, jeg gætter på at han også havde en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.