Min anonyme bryllupstråd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.910 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lyst til at råbe det ud til alle og enhver... Jeg skal giftes 

MEN vi har valgt at det skal være hemmeligt indtil det er "overstået". Da det kun bliver en lille forsamling bestående af min kæreste og jeg, begge hold forældre og vores søn.

Og hvis vi fortæller det til folk, er jeg sikker på at de enten dukker op ved rådhuset eller bliver små-mopsede over vores måde at gøre det på. Så derfor dette hemmelighedshalløj Og synes egentligt det er en lidt fed hemmelighed at gå rundt med.... Det gør sommerfuglene i maven lidt vildere

Jeg har bl.a.oprettet emnet om hjælp til "rådhuskjole".

Skal nok afsløre hvem jeg er, men det bliver efter den skønne dag  (dem der kan gætte hvem jeg er, så schh... )

Jeg higer efter at fortælle om det til folk, så tænker at jeg bare gør det herinde som ano, så kan kan få lidt afløb for al vores planlægning

D. 8/5: Ægteskabserklærringen og navneændringspapirerne (så jeg kan ændre efternavn) er skrevet og bliver sendt idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi blev kærester d. 7/7-07  Det var her vi fik følelsen af at det bare var os 2! Selv om vi stod til en Nephew koncert på Roskilde omringet af ildelugtende fulde mennesker

Så derfor har vi valgt at datoen for vores bryllup skal være 

7/7-12

Vi skal giftes på Købehavns rådhus, forhåbentligt som nogle af de første, så vi har en dejlig lang formiddag foran os 

Herefter skal vi gå en tur i Tivoli og nyde den smukke have og forhåbentligt kan vores søn tage sig en lur i mens, så han ikke er alt for træt senere

Kl.12.00 har vi bestilt bord på Nimb Brasserie til brunch. 

Herefter er planen at vi går lidt rundt og evt. spiser en is og bare hygger.

Så er det farvel til de gamle, og vores søn kommer med sin farmor hjem.

Så er vi ikke kommet længere i planlægningen. Men tænker lidt på at vi vil reservere et bord på en fin restaurent om aftenen bare os 2  Og evt. aftale med vores nærmeste venner at mødes til en øl/drink ude i byen senere. Og så her afslørre vores "lille" hemmelighed 

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Kjolen er valgt, men da det er en online butik, har jeg jo ikke prøvet den på. Men den skal bestilles hjem, og så må jeg jo se om det er noget når den kommer på

Men lige et billede af den:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

Wish

Waauw ;D Det lyder fantastisk .. nu glæder jeg mig endnu mere til vores eget bryllup !!! iijh

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Waauw ;D Det lyder fantastisk .. nu glæder jeg mig endnu mere til vores eget bryllup !!! iijh

Tak Det er også en dag lige i vores ånd! 

Vi er ikke til det helt store, og ville begge ikke nyde dagen til fulde, hvis vi havde inviteret 50 mennesker og skulle holde en fest. På denne måde kan vi bare slappe af og nyde dagen med de nærmeste!

Anmeld

9. maj 2012

Wish

Anonym skriver:

Tak Det er også en dag lige i vores ånd! 

Vi er ikke til det helt store, og ville begge ikke nyde dagen til fulde, hvis vi havde inviteret 50 mennesker og skulle holde en fest. På denne måde kan vi bare slappe af og nyde dagen med de nærmeste!

Det er så dejligt .. Man skal også gøre nøjagtigt det man har lyst til .... Det gør vi også, vores bliver så en del større, men ikke alt for dyrt, for gider ikke smide 100.000 efter et bryllup, så vil jeg hellere smide flere penge i ringene, rejsen eller et og andet.. Vores bliver lidt stort - må jeg erkende   Men det er lige os!

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Det er så dejligt .. Man skal også gøre nøjagtigt det man har lyst til .... Det gør vi også, vores bliver så en del større, men ikke alt for dyrt, for gider ikke smide 100.000 efter et bryllup, så vil jeg hellere smide flere penge i ringene, rejsen eller et og andet.. Vores bliver lidt stort - må jeg erkende   Men det er lige os!

Så er det da også sådan det skal være Elsker sjovt nok at være til andres bryllupper. Synes det er så smukt og flot. Skal bare ikke selv være centrum

Anmeld

9. maj 2012

Wish

Anonym skriver:

Så er det da også sådan det skal være Elsker sjovt nok at være til andres bryllupper. Synes det er så smukt og flot. Skal bare ikke selv være centrum

Hehe.. det kan jeg godt forstå, det er også det jeg frygter mest, og om folk siger pinlige ting om en - men selvfølgelig gør de det hehe ..

Der er nogle få ting som vi bare skal have den dag :

- STOR bryllupskage

- Jeg vil lære at danse brudevals

- Også en bryllupsrejse efterfølgende - for lige at sætte start i et dejligt ægteskab

Men vi er så heldige med at vi kender en der laver bryllupskage, kender en blomsterdekoratør, og min kæreste underviser i break dance - så hans chef vil gerne lære os det ..

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Stort tillykke med i skal giftes og sikke en sød kjole ej glæder mig til når i er blevet gift man kan se hvem du er og man kan se hvor smuk du er i kjolen

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Hehe.. det kan jeg godt forstå, det er også det jeg frygter mest, og om folk siger pinlige ting om en - men selvfølgelig gør de det hehe ..

Der er nogle få ting som vi bare skal have den dag :

- STOR bryllupskage

- Jeg vil lære at danse brudevals

- Også en bryllupsrejse efterfølgende - for lige at sætte start i et dejligt ægteskab

Men vi er så heldige med at vi kender en der laver bryllupskage, kender en blomsterdekoratør, og min kæreste underviser i break dance - så hans chef vil gerne lære os det ..

Lyder skønt!

Hvornår skal I giftes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.