Til dem der har fulgt med i: https://www.baby.dk/debat/172908pi1/bryllup/min-anonyme-bryllupstraad-.aspx
Jep, det bare mig 
Blev igår kl 11.30 til Fru R.! 
Det gik bare fantastisk, pånær at vi kort forinden vi skulle køre mod rådhuset, kom i tanke om at klapvogen stod i vuggeren
DOGH! Den stod pænt inden bag indhegningen... Øv øv!
Vi må køre videre til KBH og tage op på rådhuset, da vi ligesom havde en lille aftale 
Det REGNEDE og regnede
Men det skulle jo betyde Lykke og rigdom, så bring it on!! 
Det klarede så op mens vi spise brunch på Nimb. Så det var tørt da vi gik rundt i tivoli.
I tivoli kunne vi så leje en klapvogn, for sølle 35kr
Og så måtte vi kontakte en veninde (som låner Lukas' barnevogn) og høre om min svigermor måtte komme forbi efter den. Hun skulle nemlig passe Lukas, og det er noget rod uden noget sted at sove til middag 
Men ellers gik dagen rigtig godt! Lukas faldt i søvn da vi gik rundt i Tivoli, og var bare en dejlig glad dreng!
Vi blev overrasket med et hotel ophold på en junior suite på Hotel Imperial, og med 3 retters middag på deres Italienske restuarent. Fik Kalvemørbrad med trøffelsovs, og NØJ haraldrig smagt noget så godt! Den smeltede på tungen!!!
Efter maden mødtes vi med 2 venner, og drak og fejrede det med dem 
Og så tog vi (pænt snaldret) hjem til hotellet og gjorde klar til Spabad 
Dagen var bare helt igennem fantastisk! Har kun fået få af billederne, men dem kan I lige se
(Min MAND vil ikke have billeder på herinde, så derfor har jeg sløret ham
)