Afsløring af "Min anonyme bryllupstråd "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Happiness

Loa skriver:

Jubii så blev det afsløret!  

Stort tillykke, og du så ikke orange men flot solbrun ud  

Håber i havde en uforglemmelig dag

Tak Blev lidt orange på hånden Men det var fordi jeg kom til at vaske hænder, og så sprayede jeg selv lidt mere på Men ellers var det en fin brun farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Happiness

MilleMus1988 skriver:

hehe meget fint din mand gerne vil holdes hemmelig mennnnnn den der sløring kunne du god ha sparet hehe, for det er nemt at se

Han vil ikke holdes hemmelig som sådan. Så sløringen var fin for ham  

Anmeld

8. juli 2012

Becks

Happiness skriver:

Mange tak smukke! Det har været lidt skægt at gå og holde hemmeligt Vi er så blevet ringet op af en del familiemedlenmer der er lidt skuffede over de ikke var med.

Men når vi forklarede hvorfor, ja så forstod de det egentligt godt.

Ja, det kunne jeg godt forestille mig, jeg ville også holde det hemmeligt hvis det var mig, er heller ikke så god til store fester..

Skide være med det søde, det var jeres dag og den blev som I ville have det, det er det vigtigste  Men dejligt de forstod det lidt alligevel..

Anmeld

8. juli 2012

Kay

igen stort tillykke...

hvor er det bare skønt... og en stor overraskelse

Anmeld

9. juli 2012

Drømme

Stort stort tillykke

Sikke en flot kjole, og lyder jo bare til at have været en skøn skøn dag

Anmeld

9. juli 2012

bobbles

wee kæmpe stort tilkykke har fulgt din tråd en del, spændende at se hvem det var  håber i havde en skøn dag

Anmeld

9. juli 2012

emsaroto

Kæmpe tillykke!! 

Anmeld

9. juli 2012

Kofoed.

Tillykke !

Anmeld

9. juli 2012

Muhmi

Kæmpe stort tillykke med brylluppet!

Lyder til at I har haft en super hyggelig dag!!

Anmeld

10. juli 2012

HeidiØ

Happiness skriver:

Til dem der har fulgt med i:  https://www.baby.dk/debat/172908pi1/bryllup/min-anonyme-bryllupstraad-.aspx

Jep, det bare mig

Blev igår kl 11.30 til Fru R.! 

Det gik bare fantastisk, pånær at vi kort forinden vi skulle køre mod rådhuset, kom i tanke om at klapvogen stod i vuggeren DOGH! Den stod  pænt inden bag indhegningen... Øv øv!

Vi må køre videre til KBH og tage op på rådhuset, da vi ligesom havde en lille aftale

Det REGNEDE og regnede Men det skulle jo betyde Lykke og rigdom, så bring it on!!

Det klarede så op mens vi spise brunch på  Nimb. Så det var tørt da vi gik rundt i tivoli.

I tivoli kunne vi så leje en klapvogn, for sølle 35kr Og så måtte vi kontakte en veninde (som låner Lukas' barnevogn) og høre om min svigermor måtte komme forbi efter den. Hun skulle nemlig passe Lukas, og det er noget rod uden noget sted at sove til middag

Men ellers gik dagen rigtig godt! Lukas faldt i søvn da vi gik rundt i Tivoli, og var bare en dejlig glad dreng!

Vi blev overrasket med et hotel ophold på en junior suite på Hotel Imperial, og med 3 retters middag på deres Italienske restuarent. Fik Kalvemørbrad med trøffelsovs, og NØJ haraldrig smagt noget så godt! Den smeltede på tungen!!! 

Efter maden mødtes vi med 2 venner, og drak og fejrede det med dem

Og så tog vi (pænt snaldret) hjem til hotellet og gjorde klar til Spabad 

Dagen var bare helt igennem fantastisk! Har kun fået få af billederne, men dem kan I lige se (Min MAND vil ikke have billeder på herinde, så derfor har jeg sløret ham )

iiih tillykke Var sååå spændt på hvem det var!! Flot kjole!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.