Dåbskage til Chalalas søde Jack :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

B&J

den er godt nok FLOT!!!! sikke et arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Phoenix

Den er vildt flot lavet  Ærgerligt med fondant-bøvlet.  

Anmeld

8. juli 2012

SS82

Hvor er den flot  Du er så dygtig 

Anmeld

8. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Ansemusen skriver:

Denne kage drillede SÅ meget pga. en anden slags fondant, end jeg normalt bruger (Wilton stadig udsolgt hos Specialkøbmanden ) og ikke mindst pga. det meget fugtige vejr - kagen begyndte simpelthen at "svede" med det samme og fondanten lavede luftbobler og teede sig helt tosset!
Opsmøringen var ellers den flotteste og mest skarpe, jeg nogensinde har lavet og det så ud til, at kagerne ville blive knivskarpe - lige indtil fondanten kom på. Savner Wilton og LAV luftfugtighed!!!
Så ja, resultatet blev derefter, selvom jeg har knoklet r.... ud af bukserne for at lave denne kage til søde Charlotte!

Kagen består af lækre, fugtige mazarinbunde lagt sammen med mørk chokoladecreme, jordbærmousse og hvid chokoladecreme med kokos. MUMS!

For engangs skyld en kage, som tager sig bedre ud på billeder end i virkeligheden

Waaauuuu den er kanon flot! 

Anmeld

8. juli 2012

lucas<3

den er smadder flot

Anmeld

8. juli 2012

jydeinden

Ansemusen skriver:

Denne kage drillede SÅ meget pga. en anden slags fondant, end jeg normalt bruger (Wilton stadig udsolgt hos Specialkøbmanden ) og ikke mindst pga. det meget fugtige vejr - kagen begyndte simpelthen at "svede" med det samme og fondanten lavede luftbobler og teede sig helt tosset!
Opsmøringen var ellers den flotteste og mest skarpe, jeg nogensinde har lavet og det så ud til, at kagerne ville blive knivskarpe - lige indtil fondanten kom på. Savner Wilton og LAV luftfugtighed!!!
Så ja, resultatet blev derefter, selvom jeg har knoklet r.... ud af bukserne for at lave denne kage til søde Charlotte!

Kagen består af lækre, fugtige mazarinbunde lagt sammen med mørk chokoladecreme, jordbærmousse og hvid chokoladecreme med kokos. MUMS!

For engangs skyld en kage, som tager sig bedre ud på billeder end i virkeligheden

hold da op hvor er den sød, og smuk.

Anmeld

9. juli 2012

Karina

Hvor er den smuk, flot arbejde.

Hvilken fondant havde du brugt i stedet. Jeg har prøvet satin ice, men synes det er så blød, smager dog fantastisk.

Anmeld

9. juli 2012

Ansemusen

Karina skriver:

Hvor er den smuk, flot arbejde.

Hvilken fondant havde du brugt i stedet. Jeg har prøvet satin ice, men synes det er så blød, smager dog fantastisk.

Tak 

Jeg kan ikke lige huske det, men skal nok vende tilbage 

til pynten brugte jeg Renshaws farvede fodant. De var okay, men specielt den sorte er meget blød at arbejde med. Men tror det skyldes den store mængde farve der skal til for at få en helt sort farve! farverne er rigtig flotte!

Anmeld

9. juli 2012

Sujan

Nøj hvor er den flot

Anmeld

9. juli 2012

Ansemusen

Tusind tak allesammen for de rosende ord  Det hjælper lidt på min egen skuffelse over udfaldet.

Men I ved jo heller ikke hvordan den skulle have været. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.