Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Her var der ikke rigtig noget der virkede..
Bor på 2 sal, så skrønen med trapper virkede ikke. Cykelture, havearbejde, gåture virkede heller ikke..
Men truslen om igangsættelse "virkede".
Var på sygehuset og blive undersøgt da jeg var 41+0, der kunne hun lige knap få en finger op, hun gav mig tid til igangsættelse til om fredagen kl 14, men fødte fredag kl 01.43

Måske jeg også er en af dem som intet virker på

Blev sat i gang til termin første gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Sakris

Prøvede alt, ugen op til. cykle langt, gå langt, løbe på trapper, tage til en masse arrangementer osv. Så tror sgu ikke på det. 

Men dagen før veerne startede fik jeg masser af julemad og en nu-det-jul-igen, over senge og under borde. Min fødsel gik i gang dagen efter. 

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Sakris skriver:

Prøvede alt, ugen op til. cykle langt, gå langt, løbe på trapper, tage til en masse arrangementer osv. Så tror sgu ikke på det. 

Men dagen før veerne startede fik jeg masser af julemad og en nu-det-jul-igen, over senge og under borde. Min fødsel gik i gang dagen efter. 

Næh sikkert ikk, men jeg prøver gerne

Anmeld

7. juli 2012

babymus77

Min Jdm undersøgte mig indv og dagen efter gik det i gang, og dagen efter igen havde jeg bebs i armene;-)

Anmeld

7. juli 2012

Koen.

Første gang gik jeg en tur da veerne kom og anden gang vågnede jeg ved at min datter græd og så gik vandet

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Min Jdm undersøgte mig indv og dagen efter gik det i gang, og dagen efter igen havde jeg bebs i armene;-)

Det har jeg desværre ikke mulighed for da jeg ikke har flere JM besøg...

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

tanja. skriver:

Første gang gik jeg en tur da veerne kom og anden gang vågnede jeg ved at min datter græd og så gik vandet

Ja det med at gå tur har jeg prøvet flere gange, men har ikke haft veer, så måske derfor det ikk har virket?!

Ih, er frisk på at prøve alt !!

Anmeld

7. juli 2012

LinLin

Intet ;-)

Den første er født 37+6 - det kom bag på mig eftersom jeg skulle have været i biografen den dag ;-)

Den anden kom 40+0 - så det føltes som at gå over tid ;-) jeg holdt min fødselsdag dagen før; intet andet....

Anmeld

7. juli 2012

LinLin

Mor til Liva skriver:

Det har jeg desværre ikke mulighed for da jeg ikke har flere JM besøg...

Hvorfor ikke ? Jeg havde da en tid 40+ et eller andet og han blev født 40+0

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

Ahh jeg er 39+6 og jeg orker bare heller ikke mere. Vil bare ha ham ud NU! Men har prøvet en del nu! Gåtur i meget raskt tempo, cykeltur på skovstierne, sex, rengøring og havearbejde. Intet har virket! Ikke engang en plukvee har jeg fået ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.