Vores amstaff skal væk, hvad gør vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Laulund87

MortilElias2010 skriver:

Hvorfor skal I af med hende? Pågrund af boligselskab eller... og ellers skynd jer at få fat i Fair Dog. Især hvis det er privat eller boligselskaber der siger I skal af med den.... står det i jeres lejekontrakt at hund er tilladt så kan de ikke smide jer ud... Men først og fremmest hvad er grunden og hvem har vurderet den til at være amstaff og hvorfor?! 

Tråden er 1 år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

MortilElias2010

Laulund87 skriver:

Tråden er 1 år gammel

Åh for pokker - så kun der stod 6. juli - og hov det er jo heller ikke idag men om 5 dage  Amen jøsses. Nå gad vide hvad der skete i sagen? 

Anmeld

1. juli 2013

Laulund87

MortilElias2010 skriver:

Åh for pokker - så kun der stod 6. juli - og hov det er jo heller ikke idag men om 5 dage  Amen jøsses. Nå gad vide hvad der skete i sagen? 

Hehe Ja det gad jeg også godt at vide, forhåbentlig kommer der en opdatering!

Anmeld

1. juli 2013

mpr

Annana89 skriver:

Eij det var nok lidt dårligt forklaret nu jeg læser det igen:0)

Men det jeg vil frem til er bare at jeg vil gå udfra at denne hund er født/indreg. Efter de blev ulovlige for ellers burde der ikke være problemer med hbilken race den er nu og om den er lovlig eller ej.

Hvis hunden er anskaffet før loven trådte i kraft så er det rigtig at den ikke ses på som ulovlig.. Men man må ikke vider formidle hunden til andre i landet hvis den har det mindste i sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.