Kloster skriver:
Hæ hæ....
Hørte lige i radioen, at 7 ud af 10 personer, synes, det er no go at bruge bikini, når man runder de 40 år.
Det gav mig lidt at tænke på, for jeg bliver 36 i år og må jo så sige, jeg går rask imod de 40 år.
Men er livet så forbi? Er man virkelig lidt "klam og kikset" når man bliver 40? Er man bare virkelig gammel og burde geare ned, når man runder de 40?
Hvad tænker I om det at blive 40 år?
Jeg tror faktisk, at os, der nærmer os de 40 har en helt anden mening, end dem, der er i starten af 20'erne.
Kom frisk, hvad tænker I om det flotte runde tal - 40...
Når jeg bliver 40 år, har jeg 3 drenge på 19, 17 og 12 år. Jeg har været gift i 17 år.
Min livserfaring ved hvad jeg vil og ikke vil. Jeg kender mig selv og ved bestemt, hvad jeg står for. Jeg kender mine stærke sider og dyrker dem, men jeg kender også min svage sider og arbejder med dem. Jeg hviler ret meget i mig selv og ved, hvad der er godt for mig som person og hvad jeg vil bruge min kostbare energi på.
Når jeg tænker på mig selv som 40 år, er jeg i en fantastisk form. Jeg er ikke tynd, men jeg er heller ikke tyk. Jeg er, som jeg er nu. Jeg ved min krop bærer præg af 3 graviditeter og tyngdekraften, men jeg vil få det bedste ud af min naturlige krop.
Jeg har ikke en drøm om at være fast på baggrund af operationer ell inplantater hist og her. Jeg er mig og jeg er en flot naturlig kvinde med nogle flotte smilerynker pga jeg faktisk er meget smilende og glad. Jeg har et sundt velvære og en kondi, der er okay. Og det vil jeg blive ved med. Også selv om jeg bliver 40. Jeg går i bikini, hvis det klæder mig, men jeg går ikke i tætsiddende bluser, for det ser vulgært ud til mig.
Jeg tror ikke på, alderen gør én gammel - men det gør livsstilen og velværet.
Jeg frygter ikke at blive 40, for jeg har nået det, jeg ville. Og glæder mig meget til at børnene bliver store, så husbonden og jeg kan nyde vores voksne alder sammen
hmmm .. altså nej livet er bestemt ikke forbi når man bliver i 40érne.
Jeg vil sige jeg elsker kvinder i den alder, og allerhøjest min egen mor der er i 40érne...
Vi har det fantastisk sammen og hun har noget livserfaring hun deler ud af som er så skønt for mig! da jeg altid kan komme til hende og få hjælp og gode råd.
Jeg synes kun det er fedt man som 40´årig kan hvile i sig selv, og være den man er, uden at skulle tænke over hvad andre mener? og aller vigtigst se ud som det passer dig!
Sådan en som mig ville heller ikke være køn i bikini? eftersom jeg har været ALLLT FOR overvægtig og har en masse strækmærker fra dengang, en del løs hud og massere af appelsinhud? .. Så for mig er en bikini ikke alders betinget, men selvtillids betinget.. 
For mig er kvinder modne som 40 årige, og jeg glæder mig til selv at nå dertil ..