Til jer med flaskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

samantha1986

chael skriver:

Kan ikke huske det. Men hvor ofte spiser hun?

Hvis det er hver 3.-4. Time, så prøv at gå op til 180 ml.

*C

Det er lidt forskelligt. Nogen gange hvor der kun går to en halv time mellem. Og andre gange tre til fire timer imellem. Men skak nok have øger dosen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Det er jo det og selv vi andre kan have svært ved det temperatur skift. Hun bliver sur når hun får vand. Som om det ikke er godt nok. Når hun får mad er der ikke noget. Så må hin de her dage bare få lidt ekstra mad. 

Ella har endnu ikke lært det med vand, selvom jeg prøver

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Mor til Ella skriver:

Ella har endnu ikke lært det med vand, selvom jeg prøver

Sp anbefalede mig at putte lidt sukker i vandet eller give kamille the med lidt sukker i. Vi giver primært vand. Men er hun meget urolig får hun kamille the. Og hun tager det gerne uden sukker. 

Men mon ikke det nok skal komme. Og ellers må hun bare have ekstra at spise. 

Anmeld

4. juli 2012

Maja_4000

VanessaBaby skriver:

Gav min datter mad til hun var mæt..
Så ville sige at du skal lade hende spise til hun selv siger fra

Anmeld

4. juli 2012

Skouboe

samantha1986 skriver:

Kan bare godt lide at have styr på hvor meget hun får og er så bange for at hun får for meget. men kan godt være jeg skal fylde mere i flasken for eftertiden.

Min kloge SP fortalte mig at hvis barnet tømmer flasken, har du ikke lavet nok. Det er kun mødre til flaskebørn, der er besatte af mængder og at regulere hvad deres børn spiser - ved ammebørn ved man ikke hvor meget de får og er derfor nødt til at kigge på om barnet trives istedet

/Pernille - mor til 2 flaskebørn

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Skouboe skriver:

Min kloge SP fortalte mig at hvis barnet tømmer flasken, har du ikke lavet nok. Det er kun mødre til flaskebørn, der er besatte af mængder og at regulere hvad deres børn spiser - ved ammebørn ved man ikke hvor meget de får og er derfor nødt til at kigge på om barnet trives istedet

/Pernille - mor til 2 flaskebørn

Min sagde at virker hun mere sulten så skal vi bare give hende. Men kunne da godt have brugt det råd med at spiser hun det hele så har man ikke lavet nok. Men det har jeg så fået nu. Er bare så bange for at give hende for meget. Men hun stopper jo selv. 

I starten skrev vi ned hvad hun fik og hvor mange gange så sp kunne se det. Og der står jo på pakken hvor meget de må få. Men børn er jo forskellige. Så vi skriver ikke noget ned mere. Vi har bare kørt med 165 ml men det skal jo så nok øges nu. 

Anmeld

4. juli 2012

Emily2012<3

Vores datter er 4 måneder og hun får  180.. Altså uden pulver.. 

Anmeld

4. juli 2012

Mother-love

Vi gav isabella til hun ikke ville have mere. Vi fik afvide at er de sulten jamen så skal de spise hvad de kan

Anmeld

5. juli 2012

samantha1986

michelledam skriver:

Vi gav isabella til hun ikke ville have mere. Vi fik afvide at er de sulten jamen så skal de spise hvad de kan

Som regel har hun virket mæt efter 165 ml som er med pulver. Og fÅ gange har vi skulle give en lille sjat mere. Er ved at give hende mad nu. Og gav 200 ml med pulver og hun har kun spist 140 ml fær hun faldt i søvn. SÅ det svinger meget med hvad der er nok

Anmeld

5. juli 2012

TrineMine86

samantha1986 skriver:

Vores datter bliver en måned på søndag og hun får allomin modermælkserstatning. Hun får på nuværende tidspunkt 165 ml (er det der er når vand og pulver er blandet sammen). men hun er de sidste par dage begyndt at ville have mere. Til at begynde med troede vi det var fordi hun manglede væske så vi gav hende kogt vand. Men det er simpelthen fordi hun er sulten.

Så mit spørgsmål til jer er hvornår I begyndte at give jeres børn mere at spise. samt hvor meget.

fik af vide at min sp at spædbarn ikke spiser af lyst, men pga. sult, og at der altid skal være noget tilbage i sutteflasken når de ikke vil have mere, så er man sikker på at de får hvad de skal have..

og de kan sagtens have nogle dage hvor de vil spise mere end andre, det kan jo også være 4-ugers tigerspring, det passer med alderen på din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.