Til jer med flaskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.165 visninger
57 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

samantha1986

Vores datter bliver en måned på søndag og hun får allomin modermælkserstatning. Hun får på nuværende tidspunkt 165 ml (er det der er når vand og pulver er blandet sammen). men hun er de sidste par dage begyndt at ville have mere. Til at begynde med troede vi det var fordi hun manglede væske så vi gav hende kogt vand. Men det er simpelthen fordi hun er sulten.

Så mit spørgsmål til jer er hvornår I begyndte at give jeres børn mere at spise. samt hvor meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

NessaXenia

Gav min datter mad til hun var mæt..
Så ville sige at du skal lade hende spise til hun selv siger fra

Anmeld

4. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

VanessaBaby skriver:

Anmeld

4. juli 2012

anynom

samantha1986 skriver:

Vores datter bliver en måned på søndag og hun får allomin modermælkserstatning. Hun får på nuværende tidspunkt 165 ml (er det der er når vand og pulver er blandet sammen). men hun er de sidste par dage begyndt at ville have mere. Til at begynde med troede vi det var fordi hun manglede væske så vi gav hende kogt vand. Men det er simpelthen fordi hun er sulten.

Så mit spørgsmål til jer er hvornår I begyndte at give jeres børn mere at spise. samt hvor meget.

Bare skru mængden op
Kan ikke huske hvornår Isabel begyndte at få flasker med 200 ml dog. Men hvis barnet er sulten, ja så skal barnet jo spise

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

VanessaBaby skriver:

Kan bare godt lide at have styr på hvor meget hun får og er så bange for at hun får for meget. men kan godt være jeg skal fylde mere i flasken for eftertiden.

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

JulieWH skriver:

Bare skru mængden op
Kan ikke huske hvornår Isabel begyndte at få flasker med 200 ml dog. Men hvis barnet er sulten, ja så skal barnet jo spise

vi laver altid lidt ekstra hvis hun viser at hun er mere sulten. tit er det kun 20 ml mere hun har brug for. men i dag er hun fuldstændig hysterisk og så vil hun spise og så vil hun ikke.

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Mike

samantha1986 skriver:

Da min søn blev en måned øgede vi mængden af mad til 200 ml.. 

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Sandra + Mike skriver:

Da min søn blev en måned øgede vi mængden af mad til 200 ml.. 

Kunne han godt holde det i sig?

Anmeld

4. juli 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Kan se du bruger allomin, hvordan gør du med det?
Det er jo ret besværligt at lave flasker når barnet skal have mad nu når de først skal køles ned.. Så hvordan gør du?
Jeg selv pumper mælk ud lige pt, men har haft kigget på allomin i rema, hvis je nu skulle ende med at give mme..

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Kan se du bruger allomin, hvordan gør du med det?
Det er jo ret besværligt at lave flasker når barnet skal have mad nu når de først skal køles ned.. Så hvordan gør du?
Jeg selv pumper mælk ud lige pt, men har haft kigget på allomin i rema, hvis je nu skulle ende med at give mme..

Vi har købt bøtter med låg fra Avent. Inden dem brugte vi sutteflasker. Men vi koger vand og putter i en masse bøtter så der er til et døgn. Vi stiller dem med det samme i køleskabet. Når hun så skal have mad så hælder vi vandet over i en flaske som vi så luner i mikro ovnen. Og så fylder vi pulver i.

Hvis du går over til det en dag så har vi af sundhedsplejesken fået anbefalet at give den grønne allomin en til to gange om dagen. Den er syrnet og holder deres mave i gang. og vi har ikke oplevet at hun har problemer med maven. Vi giver en flaske om morgen med grøn allomin og resten af dagen får hun så den blå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.