Til jer med flaskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Vores datter bliver en måned på søndag og hun får allomin modermælkserstatning. Hun får på nuværende tidspunkt 165 ml (er det der er når vand og pulver er blandet sammen). men hun er de sidste par dage begyndt at ville have mere. Til at begynde med troede vi det var fordi hun manglede væske så vi gav hende kogt vand. Men det er simpelthen fordi hun er sulten.

Så mit spørgsmål til jer er hvornår I begyndte at give jeres børn mere at spise. samt hvor meget.

Hun skal bare have til hun er mæt

Jeg har en datter på lidt over 4 måneder, jeg kan ikke få mere end max 110 i hende af gangen.

De spiser det de har brug for. Så hvis hun altid tømmer flasken er det forde hun er mere sulten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til Mike

samantha1986 skriver:

Kunne han godt holde det i sig?

Min søn har aldrig været gylpe barn, så ja det kunne han.

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Mor til Ella skriver:

Hun skal bare have til hun er mæt

Jeg har en datter på lidt over 4 måneder, jeg kan ikke få mere end max 110 i hende af gangen.

De spiser det de har brug for. Så hvis hun altid tømmer flasken er det forde hun er mere sulten

Om natten kan der godt være lidt tilbage men om dagen tømmer hun den og ofte falder hun i søvn med det samme. dog ikke lige de her dage.

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Sandra + Mike skriver:

Min søn har aldrig været gylpe barn, så ja det kunne han.

Ja okay for vores gylper nemlig

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Om natten kan der godt være lidt tilbage men om dagen tømmer hun den og ofte falder hun i søvn med det samme. dog ikke lige de her dage.

Hun er helt sikkert også påvirket lidt af varmen. Jeg kan godt huske de første rigtig varme dage med Ella

Der spiste hun også lidt oftere.

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Mor til Ella skriver:

Hun er helt sikkert også påvirket lidt af varmen. Jeg kan godt huske de første rigtig varme dage med Ella

Der spiste hun også lidt oftere.

Det gør hun nemlig. Og hun sover kun en time eller to af gangen. og når hun så er vågen så er hun meget utilfreds.

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Det gør hun nemlig. Og hun sover kun en time eller to af gangen. og når hun så er vågen så er hun meget utilfreds.

Jamen det lyder fuldstændig som her da ella var samme alder

Det er jo også en helt anden temperatur at vænne sig til.

Og så tror de måske at de er sultne, selvom det nok er væske de trænger til

Anmeld

4. juli 2012

chael

Kan ikke huske det. Men hvor ofte spiser hun?

Hvis det er hver 3.-4. Time, så prøv at gå op til 180 ml.

*C

Anmeld

4. juli 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Kan se du bruger allomin, hvordan gør du med det?
Det er jo ret besværligt at lave flasker når barnet skal have mad nu når de først skal køles ned.. Så hvordan gør du?
Jeg selv pumper mælk ud lige pt, men har haft kigget på allomin i rema, hvis je nu skulle ende med at give mme..

Du koger bare vandet om morgenen, putter det i flaskerne og på køl.. så tager du en ud når du skal bruge den og varmer den i mikroovnen, putter pulver i og ryster den :-D

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Mor til Ella skriver:

Jamen det lyder fuldstændig som her da ella var samme alder

Det er jo også en helt anden temperatur at vænne sig til.

Og så tror de måske at de er sultne, selvom det nok er væske de trænger til

Det er jo det og selv vi andre kan have svært ved det temperatur skift. Hun bliver sur når hun får vand. Som om det ikke er godt nok. Når hun får mad er der ikke noget. Så må hin de her dage bare få lidt ekstra mad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.