Andre der har stået i samme situation? (vuggestueskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

_-Kathrine-_

Storms-Mor skriver:

det vr os et ren helved at få storm i en Vuggestue her .. DAMN altså ..

Det er virkelig frustrerende...
Den by vi bor i lokker jo børnefamilier til ved at sige at der er gode pasningsmuligheder... Sikke noget tis....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Moar2011

_-Kathrine-_ skriver:

Det er virkelig frustrerende...
Den by vi bor i lokker jo børnefamilier til ved at sige at der er gode pasningsmuligheder... Sikke noget tis....

ejj det er sku at tag røven på folk ! . vi fik afvide over i vores VS . at der simpelthen er mangel på vuggestuer, så nu har man fået lov til at have 13 børn og en pædagog mere ..

vi fik vores 2preotet (staves) til storm og vi er så glade for den, og man kan altid snakke med pædagogerne hvis der er nået af en eller anden form ..

Anmeld

4. juli 2012

Sofia

Jeg ved at DK har stået med de samme overvejelser.

Og jeg har self flyttet Alfred fra vuggestue i Århus, og til dagpleje i Aalborg, da jeg fik job her.

Jeg synes du skal flytte ham.

Anmeld

4. juli 2012

VIPpigen

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for dit svar!

Det er da rigtig øv at hun ikke trives hos dp... Håber det bliver bedre, når hun kommer et nyt sted hen!

Vi fik faktisk lige brev om en plads i dag, og var på besøg i eftermiddag. Hun hyggede sig så meget ved den nye dp at jeg ingen betænkninger har ved at flytte hende.

Syntes bestemt i skal gøre det, han skal jo ikke flyttes rundt, men planen er han skal blive der til skolestart når det er en integreret... Go for it....

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

Held og lykke med det *S* Og jeg ser frem til en opdatering...

Anmeld

4. juli 2012

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Jeg ved at DK har stået med de samme overvejelser.

Og jeg har self flyttet Alfred fra vuggestue i Århus, og til dagpleje i Aalborg, da jeg fik job her.

Jeg synes du skal flytte ham.

Yes, har lige set hun har svaret inde på 1. Kvartals
Vi har sagt ja tak

Anmeld

4. juli 2012

_-Kathrine-_

VIPpigen skriver:

Vi fik faktisk lige brev om en plads i dag, og var på besøg i eftermiddag. Hun hyggede sig så meget ved den nye dp at jeg ingen betænkninger har ved at flytte hende.

Syntes bestemt i skal gøre det, han skal jo ikke flyttes rundt, men planen er han skal blive der til skolestart når det er en integreret... Go for it....

Det er også det vi har lagt vægt på, at han alligevel skal flyttes på et tidspunkt, og at han så kan gå sammen med dem han på et tidspunkt skal gå i skole med... Det er jo lidt hyggeligt!

Vi har sagt ja tak til pladsen og talt med den nye vuggestue, skal ned og sige hej på onsdag... De lød rigtig søde

Dejligt med den nye dp... Det er rart når man selv har en god mavefornemmelse

Anmeld

4. juli 2012

_-Kathrine-_

MorDk skriver:

Held og lykke med det *S* Og jeg ser frem til en opdatering...

Tusind tak!
Vi har talt med pladsanvisningen og sagt ja tak!
Nu skal vi derned på onsdag og sige hej til dem, de lød rigtig søde i telefonen, så vi glæder os allerede...
Kan også mærke at den dårlige samvittighed har fortaget sig lidt

Anmeld

4. juli 2012

otlitrom

Vi har stået/står i det samme, og min samvittighed har været sort som kul!

Boas startede i DP 1. maj, og det er gået uden problemer. Hans DPmor gik på ferie i fredags. 1. august skal vi flytte i hus, et godt stykke herfra, og derfor skal han starte et nyt sted. Dét skal nok gå.

Nu er det bare sådan, at jeg er gravid og har den onde bækkenløsning... Så Boas er nu i gæstepleje i 14 dage, fordi jeg ikke kan holde til at have ham hjemme hele juli måned. Han startede igår. Det skærer virkelig i mit hjerte, at han har skulle flyttes sådan rundt Men det har været nødvendigt.. Og der har intet været at mærke på ham, hverken da han startede 1. maj, eller de sidste to dage, efter han har været i gæstepleje. DP'en har også sagt, at det går bedre end man kunne vente, så det glæder mig. Men jeg ville ønske mit bækken kunne tillade mig at have ham hjemme.. for 1. august skal han igen et nyt sted... stakkels dreng

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

_-Kathrine-_ skriver:

Tusind tak!
Vi har talt med pladsanvisningen og sagt ja tak!
Nu skal vi derned på onsdag og sige hej til dem, de lød rigtig søde i telefonen, så vi glæder os allerede...
Kan også mærke at den dårlige samvittighed har fortaget sig lidt

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.