Hej piger!
Jeg er lidt i et dilemma, og vil derfor høre om der er andre der har stået i samme situation?
Der er i vores lille by pladsmangel i vuggestuerne og da vi skulle have plads til Villads kom vi derfor i en vuggestue i nabobyen (7 min. I bil)
Vi har hele tiden haft kontakt med pladsanvisningen om at vi gerne ville have en plads i vores egen by, og det har vi nu fået tilbudt!!!

Det er 1. Prioritet på vores liste og den ligger 5 min. På gå-ben fra hvor vi bor...
Men så rammer den dårlige samvittighed mig virkelig! Er det synd for ham at vi flytter ham nu??
Han kommer i en integreret, så han skal derfor ikke flyttes videre til et nyt sted når han skal i børnehave... Det ville han skulle hvis han blev i den vuggestue i nabobyen...
Vi er samtidig i den situation at jeg er gravid igen og det ville være 10 gange nemmere at putte den lille ny i barnevognen og gå i den nye vuggestue, i stedet for at have begge unger i bilen og køre hver dag! + min mand kan ikke have 2 autostole i hans firmabil, så det ville være perfekt at kunne gå ned og hente, når nu de begge skal i vuggestue...
Åha... Ødelægger vi ham ved at flytte ham??
Han er en meget åben og tillidsfuld lille dreng, som altid er i godt humør!
Andre der har stået i samme situation??
Anmeld