Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MommyK skriver: I første omgang DC´eren, og ellers HK - det dér skal du sgu ikke finde dig i!
I første omgang DC´eren, og ellers HK - det dér skal du sgu ikke finde dig i!
det tror jeg da også lige jeg skal så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige snakket med fagforening og de siger at jeg skal gå ned til min chef og sige at jeg bliver til kl 14 søndag (9-14) også må han finde en derfra.. Pyh ringer til min læge imorgen også
Louise17 skriver: Har lige snakket med fagforening og de siger at jeg skal gå ned til min chef og sige at jeg bliver til kl 14 søndag (9-14) også må han finde en derfra.. Pyh ringer til min læge imorgen også
Og så skal du bare lade det han siger flyve ind ad det ene øre, og ud af det andet
LilleChelle skriver: Og så skal du bare lade det han siger flyve ind ad det ene øre, og ud af det andet
Skal prøve, efter jeg er blevet gravid er jeg så fandens følsom græder over spildt mælk heh
Louise17 skriver: Skal prøve, efter jeg er blevet gravid er jeg så fandens følsom græder over spildt mælk heh
Jeg kender det godt.
- Jeg har selv lige været hele møllen igennem med en ikke særlig rar chef, som ikke kunne accepterer at jeg ikke kunne de samme ting som før jeg blev gravid. Det har så resulteret i en fuldtidssygemelding resten af min graviditet.
LilleChelle skriver: Jeg kender det godt. - Jeg har selv lige været hele møllen igennem med en ikke særlig rar chef, som ikke kunne accepterer at jeg ikke kunne de samme ting som før jeg blev gravid. Det har så resulteret i en fuldtidssygemelding resten af min graviditet.
pyha synes bare at 6 en halv mdr er skide langtid, håber han retter sig!
Sådan !! Hvor er det godt du har støtte fra dem
MommyK skriver: Sådan !! Hvor er det godt du har støtte fra dem
Ja og hvis der blev mere så skulle jeg bare kontakte dem igen whup whup!
Tak for jeres tid idag, i har alle virkelig hjulpet mig igennem
Louise17 skriver: pyha synes bare at 6 en halv mdr er skide langtid, håber han retter sig!
Det er også rigtig lang tid. Jeg har haft problemer med mit bækken siden 6. uge af min graviditet.
Men chefen skal bare acceptere det. Og sådan er det bare.
LilleChelle skriver: Det er også rigtig lang tid. Jeg har haft problemer med mit bækken siden 6. uge af min graviditet. Men chefen skal bare acceptere det. Og sådan er det bare.
ja :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128