Føler mig som dårlig medarbejder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Tak piger, ringer nu og skriver lige om 3 min igen, pyh min mave gør ondt af nervøsitet da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Åh det forstår jeg godt! Bare husk : Han må ikke (ifølge loven) spørge dig hvad du fejler og du har ret til bare at sige :Jeg er syg.

OG husk, det er BARE et arbejde....og med din forhistorie med at miste tidligt i graviditeten, så SKAL du passe på...så hold hovedet højt og vær stærk!!! IGEN..det er bare Netto! Skulle han fyre dig så får han håret i postkassen!!!

Fuck it ryster over hele kroppen heldigvis tog en af mine kollegaer den

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Fuck it ryster over hele kroppen heldigvis tog en af mine kollegaer den

Ok...så du fik meldt dig syg? Hvorfor var det forresten at du ikke kan få en sygemelding fra din læge ligenu?

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Ok...så du fik meldt dig syg? Hvorfor var det forresten at du ikke kan få en sygemelding fra din læge ligenu?

Jamen min læge vil kun deltidssygemelde mig, og hun har sagt jeg skal deltidsygemeldes med det samme, men min chef "kan" ikke ændre vagtplanen før næste uge, også skal jeg ifølge min læge ikke arbejde mere en 5 timer, men min chef vil ha jeg skal arbejde 10 her på søndag

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Jamen min læge vil kun deltidssygemelde mig, og hun har sagt jeg skal deltidsygemeldes med det samme, men min chef "kan" ikke ændre vagtplanen før næste uge, også skal jeg ifølge min læge ikke arbejde mere en 5 timer, men min chef vil ha jeg skal arbejde 10 her på søndag

Altså...nu skal du høre, hvis din læge vurderer at du kun kan arbejde max 5 timer, så er det det der gælder! Er du syg så er du syg og jeg synes klart at du skal blive hjemme weekenden over!

Ring så til din læge og bed om en sygemelding....BAGEFTER ringer du til din chef og siger at I skal lave en Mulighedserklæring hvori der står at du KUN kan arbejde 5 timer.

Du har rettigheder husk det!

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Altså...nu skal du høre, hvis din læge vurderer at du kun kan arbejde max 5 timer, så er det det der gælder! Er du syg så er du syg og jeg synes klart at du skal blive hjemme weekenden over!

Ring så til din læge og bed om en sygemelding....BAGEFTER ringer du til din chef og siger at I skal lave en Mulighedserklæring hvori der står at du KUN kan arbejde 5 timer.

Du har rettigheder husk det!

ja ved jeg godt, men han siger han ik vil ændre noget så synes det hammer svært..... Ville ønske jeg havde en forstående chef

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

ja ved jeg godt, men han siger han ik vil ændre noget så synes det hammer svært..... Ville ønske jeg havde en forstående chef

Uuuuh får lyst til at ruske dig...kærligt

Det er jo for Fan.. ligemeget med den vagt på søndag...du har jo meldt dig syg, så medmindre du har har "dummet" dig og sagt "men jeg kommer søndag" så er du syg til du melder dig rask igen!

Det er så din arbejdplads der skal kontakte dig efter 4 uger (hvis du stadig er syg) og så kan man diskutere om du skal deltids el fuldtidssygemeldes!

Er du medlem af en A kasse? Ring evt til dem og spørg til dine rettigheder

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Nu håber jeg ikke du synes jeg blander mig for meget? Ellers skal jeg nok stikke piben ind!

Jeg skal gå nu men du må meget gerne skrive til mig igen. Vil gerne høre hvordan det går! Hvis du vil?

Pas på dig selv og din baby så længe og lad dig ikke tryne af dumme chefer!!

Ps. er nok tilbage online om et par timer!

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Nu håber jeg ikke du synes jeg blander mig for meget? Ellers skal jeg nok stikke piben ind!

Jeg skal gå nu men du må meget gerne skrive til mig igen. Vil gerne høre hvordan det går! Hvis du vil?

Pas på dig selv og din baby så længe og lad dig ikke tryne af dumme chefer!!

Ps. er nok tilbage online om et par timer!

Sorry har først set nu jamen ved ikke hvorfor men dernede har de det sådan at man ringer hver morgen, og melder sig syg.. Jeg er u.18 så kan jeg være med i akasse, men er med i hk fagforening. Synes ik du blander dig for meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.