Føler mig som dårlig medarbejder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.668 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Helloo

Ih føler mig som en eeeeeeelendig medarbejder. Har haft en del fravær grundet sidste graviditet, også at jeg tabte.

Nu er jeg 8+6 og ih altså hvor jeg føler jeg har tømmer mænd. Kaster konstant op,ondt ihovedet, svimmel, og dirre. Overvejer nu at sygemelde mig på arbejdet men føler mig som en dårlig medarbejder. (Arbejder i netto.

Fortale chefen jeg var gravid i mandag, og min læge har sagt jeg SKAL deltids sygemeldes, for jeg er så udmattet hele tiden og har 24/7 kvalme.. Men han kan intet gøre før næste uge. Så nu har jeg intet overskud efter bare 12timers arbejde i alt (Mandag-Tirsdag) 

Der er mange der fra arbejdet der holder ferie så vi er ret  presset. Årh føler mig som den væreste af alle. Bør jeg sygemelde  mig, eller er det dumt.? Sorry rodet er selv ret forvirret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Ih føler mig som en eeeeeeelendig medarbejder. Har haft en del fravær grundet sidste graviditet, også at jeg tabte.

Nu er jeg 8+6 og ih altså hvor jeg føler jeg har tømmer mænd. Kaster konstant op,ondt ihovedet, svimmel, og dirre. Overvejer nu at sygemelde mig på arbejdet men føler mig som en dårlig medarbejder. (Arbejder i netto.

Fortale chefen jeg var gravid i mandag, og min læge har sagt jeg SKAL deltids sygemeldes, for jeg er så udmattet hele tiden og har 24/7 kvalme.. Men han kan intet gøre før næste uge. Så nu har jeg intet overskud efter bare 12timers arbejde i alt (Mandag-Tirsdag) 

Der er mange der fra arbejdet der holder ferie så vi er ret  presset. Årh føler mig som den væreste af alle. Bør jeg sygemelde  mig, eller er det dumt.? Sorry rodet er selv ret forvirret!

Jeg synes KLART du skal sygemelde dig!!! Undskyld men det er dit lille barn vi snakker om!!! Du skylder dig selv og ham/hende at passe på jer!!!!

Ved godt det her kommer til at lyde strengt men du arbejder i Netto!!! De må kunne få en vikar ind!!! Kunne forstå din dårlige samvittighed hvis du var læge eller for den sags skyld pædagog men det er bare dagligvarer!!!!

Hjem med dig og passe på dig selv og baby!

Held og lykke

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Jeg synes KLART du skal sygemelde dig!!! Undskyld men det er dit lille barn vi snakker om!!! Du skylder dig selv og ham/hende at passe på jer!!!!

Ved godt det her kommer til at lyde strengt men du arbejder i Netto!!! De må kunne få en vikar ind!!! Kunne forstå din dårlige samvittighed hvis du var læge eller for den sags skyld pædagog men det er bare dagligvarer!!!!

Held og lykke

Ja, kan jeg godt ringe kl 11 først ?Min kæreste har den mobil jeg skal ringe fra ? Skal normalt møde kl 15. 

Er bare så bange for hans reaktion ih

Anmeld

4. juli 2012

Chili

Sørens skriver:

Held og lykke

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Louise17 skriver:

Og tak for svaret, det gav mod!

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Ja, kan jeg godt ringe kl 11 først ?Min kæreste har den mobil jeg skal ringe fra ? Skal normalt møde kl 15. 

Er bare så bange for hans reaktion ih

Jeg ved ikke hvad proceduren er for din arbejdsplads...men mon ikke det er tids nok kl.11. Tror det går!

Er det din chefs reaktion du er nervøs for?

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Sørens skriver:

Jeg ved ikke hvad proceduren er for din arbejdsplads...men mon ikke det er tids nok kl.11. Tror det går!

Er det din chefs reaktion du er nervøs for?

Ja han er sådan rimlig hård i sin udtagelse, og jeg er ikke så vild med at melde mig syg når det ham der tager telefonen.. Han skræmmer mig virkelig ..

Anmeld

4. juli 2012

anynom

Louise17 skriver:

Ja han er sådan rimlig hård i sin udtagelse, og jeg er ikke så vild med at melde mig syg når det ham der tager telefonen.. Han skræmmer mig virkelig ..

Jeg ved hvordan du har det. Min (tidligere) chef var en strid kæl****.
Men det skal bare overståes! Jeg passede ikke på mig selv i forhold til mit arbejde og det endte med at jeg blev indlagt 27+4 frem til 33+5 grundet truende for tidlig fødsel.
Uanset hvor strid han er, så har du en fagforening i ryggen - jeg ville ringe til dem og opdatere dem allerede nu så de ved hvordan det står til.

Anmeld

4. juli 2012

Sørens

Louise17 skriver:

Åh det forstår jeg godt! Bare husk : Han må ikke (ifølge loven) spørge dig hvad du fejler og du har ret til bare at sige :Jeg er syg.

OG husk, det er BARE et arbejde....og med din forhistorie med at miste tidligt i graviditeten, så SKAL du passe på...så hold hovedet højt og vær stærk!!! IGEN..det er bare Netto! Skulle han fyre dig så får han håret i postkassen!!!

Anmeld

4. juli 2012

Helloo

Tak piger, ringer nu og skriver lige om 3 min igen, pyh min mave gør ondt af nervøsitet da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.