Barn efter kejsersnit....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

smlmea

Jeg fik at vide af overlægen på roskilde sygehus,at jeg måtte blive gravid når jeg ville.

sandsynligheden for arret springer er 3%,hvis der er under 2år mellem sidste KS og næste fødsel,og 1% hvis det er 2år eller længere siden.

Din krop er klar til at føde,idet øjeblik den laver ÆL,og du der med kan blive gravid,at det er bedst at vente 2år,er vist en gammel ammestuehistorie.

Det hedder sig at efter 2 KS,skal man altid have KS,men når det så er sagdt,er der absolut ingen der kan nægte dig,at prøve at føde vaginal,hvis det er det du ønsker.

Når jeg forhåblig bliver gravid igen,skal jeg føde der hjemme,selv om jeg fik AKS sidste gang,så alt kan lade sig gøre,hvis du vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Kløver

Meget forskelligt, min læge sagde 6 mdr efter må man blive gravid igen, bliver man dog gravid og der er færre end 18 mellem de 2. FØdsler, skal man have kejsersnit igen. Har man fået 2 ks må man ikke længere føde normalt, og maks 4 ks. Har man fået ks må man ikke sættes igang, alt efter situation må nogle få ballonkateter, ve-drop eller hindeløsning

Jeg har selv fået ks begge gange, og har 14.5 mdr mellem mine børn.

Du kan bare skrive hvis du vil vide mere

Anmeld

5. juli 2012

KLN

Jeg fik at vide at der skulle gå halvandet år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.