Barn efter kejsersnit....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

HeXeri

Hvem? skriver:

Jeg taler af erfaring - vent MIN. 2 år...

Fik min første ved AKS og blev gravid igen da nr. 1 var 3 mdr, der er den dag idag 11 mdr mellem mine drenge, nr. 2 kom 6 uger for tidligt, da kejsersnittet fra nr. 1 SPRANG!

Jeg var indstillet til PKS, da jeg under ingen omstændigheder måtte føde selv, netop fordi kejsersnittet fra den første kan springe under veerne.

Du har lige beskrevet mit værste mareridt. Hvordan i alverden holder man hovedet koldt? Ja, undskyld hvis jeg spørger om noget ømt. Jeg vil bare gerne have afkræftet at jeg vil stå der med indvolde i hånden fordi han gerne vil have baby nummer 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg taler af erfaring - vent MIN. 2 år...

Fik min første ved AKS og blev gravid igen da nr. 1 var 3 mdr, der er den dag idag 11 mdr mellem mine drenge, nr. 2 kom 6 uger for tidligt, da kejsersnittet fra nr. 1 SPRANG!

Jeg var indstillet til PKS, da jeg under ingen omstændigheder måtte føde selv, netop fordi kejsersnittet fra den første kan springe under veerne.

uhh .. dahm.!

Anmeld

3. juli 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

okay og er der noget med at hvis man faar 2 kejsersnit, kan man ikke faa flere boern?

Mener man siger 3 kejsersnit derefter er der mange risikoer, for at der går noget helt galt. Selvfølgelig er der nogle der har valgt at få flere stadigvæk.

Anmeld

3. juli 2012

Hvem?

HeXeri skriver:

Du har lige beskrevet mit værste mareridt. Hvordan i alverden holder man hovedet koldt? Ja, undskyld hvis jeg spørger om noget ømt. Jeg vil bare gerne have afkræftet at jeg vil stå der med indvolde i hånden fordi han gerne vil have baby nummer 2?

Jeg var så så heldig, at vi var på vej til hospitalet, da jeg havde SÅ sindsyg ondt - Mærkeligt, hva .

Så vi ringede ind og bad dem være rimelig meget klar, for det sprang i bilen, og da havde jeg jo min søn på knap 11 mdr også, tiden til/på fødegangen føltes ulidelig lang, men egentlig har det hele vist taget 20 min...

Den dag idag, godt 1,5 år efter er min mave nogenlunde, arrene er super fine, men jeg har det som om de har "flyttet rundt" på mine indvolde, altså som om noget sidder det forkerte sted, kan vist ikke rigtig forklare det

Men ud, det kan nr. 2 da.... Sådan temmelig hurtigt....

Selve graviditeten var forløbet ganske fint - men jeg blir altså også KÆMPE når jeg er gravid...

Anmeld

3. juli 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

okay og er der noget med at hvis man faar 2 kejsersnit, kan man ikke faa flere boern?

nej men efter 2 ks, så må man ikke prøve en vaginal fødsel mere - men har hørt de anbefaler maks 3 ks..

Anmeld

3. juli 2012

HeXeri

Hvem? skriver:

Jeg var så så heldig, at vi var på vej til hospitalet, da jeg havde SÅ sindsyg ondt - Mærkeligt, hva .

Så vi ringede ind og bad dem være rimelig meget klar, for det sprang i bilen, og da havde jeg jo min søn på knap 11 mdr også, tiden til/på fødegangen føltes ulidelig lang, men egentlig har det hele vist taget 20 min...

Den dag idag, godt 1,5 år efter er min mave nogenlunde, arrene er super fine, men jeg har det som om de har "flyttet rundt" på mine indvolde, altså som om noget sidder det forkerte sted, kan vist ikke rigtig forklare det

Men ud, det kan nr. 2 da.... Sådan temmelig hurtigt....

Selve graviditeten var forløbet ganske fint - men jeg blir altså også KÆMPE når jeg er gravid...

Hold k*** hvor er du sej. Jeg får spasmer bare ved tanken..

Skal du så have flere, eller må du ikke det?

Anmeld

3. juli 2012

Hvem?

HeXeri skriver:

Hold k*** hvor er du sej. Jeg får spasmer bare ved tanken..

Skal du så have flere, eller må du ikke det?

SP (som var den samme, da jeg var gravid godt 18 mdr i træk), så på mig efter nr. 2 og sagde, jeg husker det tydeligt; "Nu syntes jeg LIIIII i ska ta en slapper", min livmoder var helt fuldstændig rundt på gulvet

Men kan da ikke udelukke, at vi ikke skal ha en mere

Og det blir med et STORT ønske om normal fødsel...

Anmeld

3. juli 2012

HeXeri

Hvem? skriver:

SP (som var den samme, da jeg var gravid godt 18 mdr i træk), så på mig efter nr. 2 og sagde, jeg husker det tydeligt; "Nu syntes jeg LIIIII i ska ta en slapper", min livmoder var helt fuldstændig rundt på gulvet

OG modig

Så håber vi på du får lov til at føde normalt. Det synes jeg du har fortjent

Anmeld

3. juli 2012

Hvem?

HeXeri skriver:

OG modig

Så håber vi på du får lov til at føde normalt. Det synes jeg du har fortjent

Det håber jeg også

Anmeld

3. juli 2012

Maja88

Hvem? skriver:

tror jeg desværre ikke du må.. efter 2 ks så r en vaginal fødsel no go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.