Tobias-sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Mathilde

Jeg har det som jer andre. Det er ikke til at bære! Jeg læser derfor ikke så meget om sagen og trøster mig med, at sådan et menneske (hvis man kan kalde ham det) får det rigtig hårdt i fængslet....hvor han forhåbentlig ender i rigtig lang tid  Føj!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

MorDk

Det er SÅ frygtelig en sag!!! Og jeg bliver SÅ vred... tænk på hvor mange gange de forbandede kommuner de FEJLER!!!

Jeg har grædt mange tårer over smukke lille Tobias. Min kæreste spurgte idag hvad det handlede om jeg fik kun lige læst 10 linier i en af artiklerne så bad han mig stoppe! Han kunne ikke holde det ud. Jeg måtte også tude igen  Det er så synd for Tobias' far og den side af familien... stakkels stakkels familie...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... jeg er DYBT berørt... og jeg forstår slet ikke hvordan man kan behandle en lille dreng på den måde... ja eller andre mennesker for den sags skyld.

Den stedfar er SYG i hovedet og burde spærres inde for livet og pines derinde resten af hans dage. Jeg forstår ikke at man som mor kan "lade står til" Det er mig en gåde!!!!

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg kender desværre moren.. Jeg havde været veninder med hende i mange år. Så blev hun gravid, også snakkede vi egentlig ikke sammen mere.. HELDIGVIS!!
Jeg kender også faren, og snakker med ham næsten dagligt..
Jeg har spurgt om hvordan har havde det osv.. Og han fortæller at han rigtig rigtig mange gange har tænkt selvmord, men så har han vendt den om og sagt til ham selv at moren fandme ikke skal have lov at tage 2 liv!
Han har de sidste dage her lukket sig meget inde, og det forstår jeg sku godt!
Jeg håber de to får det a h til i fængslet og brænder op!

Jeg tænkte godt at faren stadig havde det meget skidt, og det samme med hans mor, ud fra hvad jeg har læst.. Det er ganske forfærdeligt og jeg håber virkelig at han snart kan komme videre på en ordentlig måde, for hans egen skyld !
Jeg - og mange andre - har grædt for Tobias.. håber at han ved at utrolig mange mennesker føler med ham !

Og til din sidste kommentar: Jeg kan ikke være mere enig !!

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg har grædt mange tåre for Tobias! Håber moren og kæresten rådner op  i fængsel og jeg håber virkelig at de bliver udsat for det samme resten af deres liv! Krydser finger for at de dør en meget pinfuld død! Mordere

Der skal meget til før jeg tænker sådan om andre mennesker, men lige her er jeg fuldstændig enig ! De skulle fandeme have samme tur !

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

er jeg den eneste som undre mig MEGET over at moderen efter anklagerens ønske kun skal stå til 4 år? og stedfaderen 10 års fængsel?

i mine øjne er man sgu lige så skyldig som sin partner, hvis man lader vedkommende være så voldelig og så ondskabsfuld imod ens eget barn. det er udover min egen fatteevne. et er at man gør en andens barn ondt, men at stå og glo på, ja ligefremmen være med til at gøre sit eget kød og blod ondt? puha jeg væmmes

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

LevisMor skriver:

Jeg er en af dem som ikke har hørt om den. Men kan læse på det i skriver at det vil jeg heller ikke vide noget som helst om!!! Kan ikke klare sådan noget og kommer aldrig til at forstå at det sker.... 

jeg går udfra du siden har hørt om sagen? den er uhyr omtalt i medierne

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg kender desværre moren.. Jeg havde været veninder med hende i mange år. Så blev hun gravid, også snakkede vi egentlig ikke sammen mere.. HELDIGVIS!!
Jeg kender også faren, og snakker med ham næsten dagligt..
Jeg har spurgt om hvordan har havde det osv.. Og han fortæller at han rigtig rigtig mange gange har tænkt selvmord, men så har han vendt den om og sagt til ham selv at moren fandme ikke skal have lov at tage 2 liv!
Han har de sidste dage her lukket sig meget inde, og det forstår jeg sku godt!
Jeg håber de to får det a h til i fængslet og brænder op!

hold op hvor er jeg bange at jeg som far eller mor, som lige havde mistet mit barn, på en så gruesom måde, ville ende med at tænke MEGET grimme tanker om den der havde været skyld i det ( om det hjælper eller ej, ville jeg nok være ret ligeglad med)

Anmeld

11. juli 2012

maria_wlt

Jeg læser så lidt som muligt.. Jeg kommer sådan til at se min egen dreng for mig.. 

Jeg håber bare at de har et frygteligt liv fremover og at de får samme tur engang.. Kan ikke være mere ligeglad med hvad der end måtte ske med dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.