Tobias-sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.745 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi har nok alle hørt om den og nu kører retssagen mod moren og hendes kæreste!

Selvom jeg ikke har kendskab til hverken drengens far eller nogen af de andre der står tilbage med en stor sorg, har jeg alligevel grædt meget for den lille dreng!! Mit hjerte har virkelig ikke kunnet bære tanken om, hvor meget den lille gut har lidt og sikkert også levet i frygt for, hvad der skulle ske ham! Den her sag er virkelig så grov at jeg ikke har kunnet slippe den i tankerne, og som man næsten havde glemt den, starter retssagen og al vreden kommer igen - vreden bliver til sorg og jeg sidder så igen her og kunne græde!!

Jeg har aldrig reageret sådan før, men tror, at det er efter jeg selv er blevet mor og er blevet ekstra sårbar.. og denne dreng har været fuldstændig forsvarsløs!! Det er skrækkeligt!!!

Men tænker også, at jeg sikkert ikke er den eneste der stadig kan reagere sådan over denne sag?

Stakkels lille dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

anynom

Anonym skriver:

Vi har nok alle hørt om den og nu kører retssagen mod moren og hendes kæreste!

Selvom jeg ikke har kendskab til hverken drengens far eller nogen af de andre der står tilbage med en stor sorg, har jeg alligevel grædt meget for den lille dreng!! Mit hjerte har virkelig ikke kunnet bære tanken om, hvor meget den lille gut har lidt og sikkert også levet i frygt for, hvad der skulle ske ham! Den her sag er virkelig så grov at jeg ikke har kunnet slippe den i tankerne, og som man næsten havde glemt den, starter retssagen og al vreden kommer igen - vreden bliver til sorg og jeg sidder så igen her og kunne græde!!

Jeg har aldrig reageret sådan før, men tror, at det er efter jeg selv er blevet mor og er blevet ekstra sårbar.. og denne dreng har været fuldstændig forsvarsløs!! Det er skrækkeligt!!!

Men tænker også, at jeg sikkert ikke er den eneste der stadig kan reagere sådan over denne sag?

Stakkels lille dreng!

Jeg har det på præcis samme måde.

Anmeld

2. juli 2012

Loa

Og der er desværre ingen straf der er stor nok til dem der har udsat ham for det.
Er sikker på Gud er blevet en sød og kær lille engel rigere.

Anmeld

2. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er holdt op med at læse om sagen, for det GØR SÅ ONDT at tænke på, hvad det stakkels lille menneske har måttet gennemgå. Jeg har intet klogt at sige/skrive - det er bare for grusomt, hvad der er sket. 

Anmeld

2. juli 2012

Gittemor09

du er slet ikke alene om at have denne reaktion...

jeg var netop lige blevet færdig med at græde over den stakkels dreng, og hans tilbageværende far, og familie....

jeg kan slet ikke sætte ord på hvor meget det gør mig ondt...

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

Mor og meget mere skriver:

Jeg er holdt op med at læse om sagen, for det GØR SÅ ONDT at tænke på, hvad det stakkels lille menneske har måttet gennemgå. Jeg har intet klogt at sige/skrive - det er bare for grusomt, hvad der er sket. 

Samme her

Anmeld

2. juli 2012

Malene76

Jeg kan slet slet slet ikke begribe at man som mor bare ser på at nogle mishandler ens barn! Jeg FATTER DET SIMPELTHEN IKKE!!! Det er der da ingen normale mennesker der stiltiende ser på! Jeg læste lige hurtigt op på sagen, da jeg ikke lige kunne huske detaljerne. Føj det bliver man ked af.. Håber virkelig de får en ordentlig straf.

KH Malene

Anmeld

2. juli 2012

AnneBJ

Det er dybt, dybt tragisk!! Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på lille Tobias - min søn er lige nu, præcis den alder Tobias var da han døde... 

Dén side (altså Tobias') af sagen er skrækkelig! Men jeg synes også det er skrækkeligt, at Tobias' mor havde bedt om hjælp til at klare rollen som mor 8 gange og at der desuden lå 6 underretningen, såvel fra familie som fagfolk - og ingen hjælp var der..

Jeg bor i den kommune (eller én af dem) som har svigtet så grusomt (i mine øjne!) i denne sag, og det giver mig stof til eftertanke som kommende pædagog... 

- og det er jo bare én side af sagen, det ved jeg godt. Det smerter mit moderhjerte hvad den lille stakkels dreng har måttet gennemgå, endda hos folk som burde ville ham det allerbedste! 

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg har det på præcis samme måde.

Det er også svært andet...

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Og der er desværre ingen straf der er stor nok til dem der har udsat ham for det.
Er sikker på Gud er blevet en sød og kær lille engel rigere.

Nej, INGEN straf retfærdiggører deres handling, for det bringer ikke drengen tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.