Tobias-sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

HeXeri

Jeg vil helst ikke tænke for meget over Tobias' liv. Jeg har ham konstant i baghovedet. Det er især slemt når jeg kigger på drengen om aftenen inden vi går i seng. Hvor ville jeg ønske alt havde været anderledes.
Tobias' far har al min sympati, jeg kan slet ikek forstå hvordan han kan komme videre.

Kolding kommune er i mine øjne afskyelig. Den vattede undskyldning borgmesteren kom "Ja, NU gør vi jo noget ved 8 indberetninger" gør noget ved mit indre. Han får bare ikke konsekvens nok for at være chef for et så elendigt team. Hvorfor Bornholm, Tønder, Brønderslev og alle de andre sager ikke snart får nogle solide konsekvenser for borgmestrene, kommunens ansatte det er bare ud over min fatteevne.

Stedfar skulle på en psykiatrisk anstalt uden mulighed for at komme ud blandt os andre. Det der er ganske simpelt uacceptabelt. Hans straf burde være lang og pinefuld.

Moderen burde tvangsstereliseres. Har man som kvinde 1 gang lavet et barn der på den måde skal lide til sin død, skal man aflevere den gave det er at få børn. Hun fatter det bare ikke, hendes salte tårer i retten har hun kun og udelukkende godt af. Alt skidt der kommer hendes vej, har hun mere end fortjent.

Mit hjerte bløder for Tobias, hans far, farmor og resten af dem der skal undvære ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Tulle28

Du er så absolut ikke alene! Hvad mon det ender med de får af straf, forældrene? Forhåbentlig inkluderer det sterilisation af dem begge - men det sker nok desværre ikke:-(

Anmeld

3. juli 2012

Tulle28

HeXeri skriver:

Jeg vil helst ikke tænke for meget over Tobias' liv. Jeg har ham konstant i baghovedet. Det er især slemt når jeg kigger på drengen om aftenen inden vi går i seng. Hvor ville jeg ønske alt havde været anderledes.
Tobias' far har al min sympati, jeg kan slet ikek forstå hvordan han kan komme videre.

Kolding kommune er i mine øjne afskyelig. Den vattede undskyldning borgmesteren kom "Ja, NU gør vi jo noget ved 8 indberetninger" gør noget ved mit indre. Han får bare ikke konsekvens nok for at være chef for et så elendigt team. Hvorfor Bornholm, Tønder, Brønderslev og alle de andre sager ikke snart får nogle solide konsekvenser for borgmestrene, kommunens ansatte det er bare ud over min fatteevne.

Stedfar skulle på en psykiatrisk anstalt uden mulighed for at komme ud blandt os andre. Det der er ganske simpelt uacceptabelt. Hans straf burde være lang og pinefuld.

Moderen burde tvangsstereliseres. Har man som kvinde 1 gang lavet et barn der på den måde skal lide til sin død, skal man aflevere den gave det er at få børn. Hun fatter det bare ikke, hendes salte tårer i retten har hun kun og udelukkende godt af. Alt skidt der kommer hendes vej, har hun mere end fortjent.

Mit hjerte bløder for Tobias, hans far, farmor og resten af dem der skal undvære ham

Kunne ikke have formuleret det bedre selv!

Anmeld

3. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor og meget mere skriver:

Jeg er holdt op med at læse om sagen, for det GØR SÅ ONDT at tænke på, hvad det stakkels lille menneske har måttet gennemgå. Jeg har intet klogt at sige/skrive - det er bare for grusomt, hvad der er sket. 

Enig.... Mit hjerte kan slet ikke bære det! Det er så groft, at jeg slet ikke kan finde ord for hvad jeg vil kalde hans mor og kæresten!

Anmeld

3. juli 2012

RiUL

Jeg har grædt for lille Tobias de sidste par dage. Hvor er det frygteligt at man kan gøre sådan et lille menneske så ondt. Jeg er dybt rystet

Anmeld

3. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Vi har nok alle hørt om den og nu kører retssagen mod moren og hendes kæreste!

Selvom jeg ikke har kendskab til hverken drengens far eller nogen af de andre der står tilbage med en stor sorg, har jeg alligevel grædt meget for den lille dreng!! Mit hjerte har virkelig ikke kunnet bære tanken om, hvor meget den lille gut har lidt og sikkert også levet i frygt for, hvad der skulle ske ham! Den her sag er virkelig så grov at jeg ikke har kunnet slippe den i tankerne, og som man næsten havde glemt den, starter retssagen og al vreden kommer igen - vreden bliver til sorg og jeg sidder så igen her og kunne græde!!

Jeg har aldrig reageret sådan før, men tror, at det er efter jeg selv er blevet mor og er blevet ekstra sårbar.. og denne dreng har været fuldstændig forsvarsløs!! Det er skrækkeligt!!!

Men tænker også, at jeg sikkert ikke er den eneste der stadig kan reagere sådan over denne sag?

Stakkels lille dreng!

Jeg har det på akkurat samme måde som dig 

Jeg har fulgt med i sagen og forstår stadig ikke hvordan man kan gøre en så lille gut ondt.. Mit moderhjerte bløder for stakkels lille Tobias 

Anmeld

5. juli 2012

BabyMiracle <3

Jeg kender desværre moren.. Jeg havde været veninder med hende i mange år. Så blev hun gravid, også snakkede vi egentlig ikke sammen mere.. HELDIGVIS!!
Jeg kender også faren, og snakker med ham næsten dagligt..
Jeg har spurgt om hvordan har havde det osv.. Og han fortæller at han rigtig rigtig mange gange har tænkt selvmord, men så har han vendt den om og sagt til ham selv at moren fandme ikke skal have lov at tage 2 liv!
Han har de sidste dage her lukket sig meget inde, og det forstår jeg sku godt!
Jeg håber de to får det a h til i fængslet og brænder op!

Anmeld

5. juli 2012

Ryberg

Anonym skriver:

Vi har nok alle hørt om den og nu kører retssagen mod moren og hendes kæreste!

Selvom jeg ikke har kendskab til hverken drengens far eller nogen af de andre der står tilbage med en stor sorg, har jeg alligevel grædt meget for den lille dreng!! Mit hjerte har virkelig ikke kunnet bære tanken om, hvor meget den lille gut har lidt og sikkert også levet i frygt for, hvad der skulle ske ham! Den her sag er virkelig så grov at jeg ikke har kunnet slippe den i tankerne, og som man næsten havde glemt den, starter retssagen og al vreden kommer igen - vreden bliver til sorg og jeg sidder så igen her og kunne græde!!

Jeg har aldrig reageret sådan før, men tror, at det er efter jeg selv er blevet mor og er blevet ekstra sårbar.. og denne dreng har været fuldstændig forsvarsløs!! Det er skrækkeligt!!!

Men tænker også, at jeg sikkert ikke er den eneste der stadig kan reagere sådan over denne sag?

Stakkels lille dreng!

jeg har det akkurat sådan som du beskriver.. og jeg er blevet nødt til at stoppe at læse detaljer om sagen, fordi det er så barsk!!!!

Det gør ondt helt ind i sjælen

Anmeld

5. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har grædt mange tåre for Tobias! Håber moren og kæresten rådner op  i fængsel og jeg håber virkelig at de bliver udsat for det samme resten af deres liv! Krydser finger for at de dør en meget pinfuld død! Mordere

Anmeld

5. juli 2012

tinasmor

Jeg har det præcis på samme måde som dig. Jeg forstår bare ikke hvorfor der ikke er nogle der kunne komme den lille dreng til undsætning (kommunnen) Stakkels far som havde prøvet at få forældremyndighed hvor sagen bare blev udsat og udsat og den dag hvor det endelig skulle for en dommer, ja så var hans dreng død

Ingen passede på den dreng i live, håber der er nogle der holder hånden over ham i himlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.