Jeg vil helst ikke tænke for meget over Tobias' liv. Jeg har ham konstant i baghovedet. Det er især slemt når jeg kigger på drengen om aftenen inden vi går i seng. Hvor ville jeg ønske alt havde været anderledes.
Tobias' far har al min sympati, jeg kan slet ikek forstå hvordan han kan komme videre.
Kolding kommune er i mine øjne afskyelig. Den vattede undskyldning borgmesteren kom "Ja, NU gør vi jo noget ved 8 indberetninger" gør noget ved mit indre. Han får bare ikke konsekvens nok for at være chef for et så elendigt team. Hvorfor Bornholm, Tønder, Brønderslev og alle de andre sager ikke snart får nogle solide konsekvenser for borgmestrene, kommunens ansatte det er bare ud over min fatteevne.
Stedfar skulle på en psykiatrisk anstalt uden mulighed for at komme ud blandt os andre. Det der er ganske simpelt uacceptabelt. Hans straf burde være lang og pinefuld.
Moderen burde tvangsstereliseres. Har man som kvinde 1 gang lavet et barn der på den måde skal lide til sin død, skal man aflevere den gave det er at få børn. Hun fatter det bare ikke, hendes salte tårer i retten har hun kun og udelukkende godt af. Alt skidt der kommer hendes vej, har hun mere end fortjent.
Mit hjerte bløder for Tobias, hans far, farmor og resten af dem der skal undvære ham 
Anmeld