AnneBJ skriver:
Det er dybt, dybt tragisk!! Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på lille Tobias - min søn er lige nu, præcis den alder Tobias var da han døde...
Dén side (altså Tobias') af sagen er skrækkelig! Men jeg synes også det er skrækkeligt, at Tobias' mor havde bedt om hjælp til at klare rollen som mor 8 gange og at der desuden lå 6 underretningen, såvel fra familie som fagfolk - og ingen hjælp var der..
Jeg bor i den kommune (eller én af dem) som har svigtet så grusomt (i mine øjne!) i denne sag, og det giver mig stof til eftertanke som kommende pædagog...
- og det er jo bare én side af sagen, det ved jeg godt. Det smerter mit moderhjerte hvad den lille stakkels dreng har måttet gennemgå, endda hos folk som burde ville ham det allerbedste!
Ja, Kommunen er ikke unden skyld i den her sag! Man har før hørt om Kommuner der fejler, men her har Kommunen fejlet STORT!! Jeg håber der kommer konsekvenser for de ansvarlige, men jeg tror desværre ikke det kommer til at ske!

Men det er helt tydeligt det var en enormt umoden og uansvarlig skræmt mor som ikke anede hvad hun skulle stille op! Det er selvfølgelig synd at hun aldrig fik den hjælp hun flere gange bad om!
Anmeld