Vores svære start :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Haha ingen har sagt det skal være nemt jo

næææ.... så hver morgen må jeg stå og øjemåle om det valgte stykke tøj passer ham, han vokser vildt hurtigt!!den ene dag er det for stort og pludselig så er det for småt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

næææ.... så hver morgen må jeg stå og øjemåle om det valgte stykke tøj passer ham, han vokser vildt hurtigt!!den ene dag er det for stort og pludselig så er det for småt..

Han lever godt

Anmeld

12. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Han lever godt

Lidt for godt synes jeg næsten, mine bryster er på hårdt arbejde..

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Lidt for godt synes jeg næsten, mine bryster er på hårdt arbejde..

Gid det var mig!

Sp har lige været her og hun har kun taget 20 gram på siden i mandags Så nu er det slut med amning, hun bruger for meget krudt på den smule mælk der er

Anmeld

13. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Gid det var mig!

Sp har lige været her og hun har kun taget 20 gram på siden i mandags Så nu er det slut med amning, hun bruger for meget krudt på den smule mælk der er

Øv da.

Kan godt forstå det må være frustrerende når du nu gerne vil og det bare ikke fungerer. Håber du/i for medvind fremover med mme.

Anmeld

14. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Øv da.

Kan godt forstå det må være frustrerende når du nu gerne vil og det bare ikke fungerer. Håber du/i for medvind fremover med mme.

Ja jeg har stille og roligt fundet ro i beslutningen.. Vi har virkelig oz gjort ALT for at få de bryster til at fungere, så derfor er det nok oz nemmere at acceptere..

Sp var ude i at grundet min stress i starten af graviditeten hvor brysterne vokser og der dannes kirtelvæv, har kroppen nok været for langt nede så den ik har dannet særlig meget.. Det lyder fornuftigt for mine bryster er faktisk ik vokset i graviditeten

Anmeld

14. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Ja jeg har stille og roligt fundet ro i beslutningen.. Vi har virkelig oz gjort ALT for at få de bryster til at fungere, så derfor er det nok oz nemmere at acceptere..

Sp var ude i at grundet min stress i starten af graviditeten hvor brysterne vokser og der dannes kirtelvæv, har kroppen nok været for langt nede så den ik har dannet særlig meget.. Det lyder fornuftigt for mine bryster er faktisk ik vokset i graviditeten

Ja det giver jo desværre god mening, stress kan virkelig forårsage mange ting hvad angår kroppens arbejde.

Men så skal hun nok snart tage på og i kan få ro på.

Anmeld

14. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja det giver jo desværre god mening, stress kan virkelig forårsage mange ting hvad angår kroppens arbejde.

Men så skal hun nok snart tage på og i kan få ro på.

Vi tager det faktisk meget roligt herhjemme efter hun er kommet på flasken Jeg prøver at holde fast i de positive ting når der nu ik er andre muligheder end mme

Vi har faktisk fået så meget ro på at vi har været afsted til 30 års fødselsdag i dag Vi har jo skullet bruge fred og ro til den amning så vi har faktisk kun været herhjemme de sidste 14 dage

Anmeld

15. juli 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Vi tager det faktisk meget roligt herhjemme efter hun er kommet på flasken Jeg prøver at holde fast i de positive ting når der nu ik er andre muligheder end mme

Vi har faktisk fået så meget ro på at vi har været afsted til 30 års fødselsdag i dag Vi har jo skullet bruge fred og ro til den amning så vi har faktisk kun været herhjemme de sidste 14 dage

Dejligt at høre I nu får ro på og kommet ud i verden Altså bare det hun trives er jo også det vigtigste den lille Ida fis

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Dejligt at høre I nu får ro på og kommet ud i verden Altså bare det hun trives er jo også det vigtigste den lille Ida fis

Ja det har været rart at komme ud blandt andre mennesker her i weekenden, tror bare vi har lavet for meget for både lørdag og søndag aften har hun godt nok været urolig og ked af det uden nogen oplagt grund Men okay hun har jo heller ik rigtig været med ude så hun skal jo lige lære det med alle de indtryk og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.