Vores svære start :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Hold da op! Han spiser godt Så vejer han 400 gram mere end Ida!

Ja, og vi som havde aftalt at du sku få en stor og jeg sku få en bitte en..!! Hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

M&R

Team Putte skriver:

Årh det er lidt rart med en solstrålehistorie her midt i alle frustrationerne! Vi har lige haft besøg af sp og hun siger vi oz skal malke ud, dog kun hver 3. time og efter at Ida har spist i 20-30 min og så resten af måltidet skal være mme på slange som vi hidtil har givet hende.. Vægten sagde i mandags 3580 og i dag 3500.. Trods meget af det hun spiser er mme.. Hun burde ik have tabt 80 gram på 2 dage med alt det hun spiser SÅ frustrerende!

Åhhh håber virkelig bare sådan at det lykkes for jer... får hun det du pumper ud så?
Øv hvor træls... hvor meget har hun tabt i alt så?
Det ville bare være så meget rare hvis det bare kørte... krydser finger for jer:-)

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det må jeg lige overveje når min su går ind imorgen!
Sp sagde at hun synes det var flot jeg gad, og at jeg ikke skulle tøve med at gå over på mme hvis det blev for meget med akt de malke ud og gi mad... Håber dog jeg kan bide det i mig og fortsætte et godt stykke tid.. For er nu sikker på det er bedst at give eget mælk til det lille pus..

De fåes billigere En philips avent elektronisk pumpe koster omkring 1300 kr

Klart mors mælk er bedst! Derfor jeg så gerne vil amme

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Du bliver nødt til at slappe af i det - det med de 10 % er bare en ca. kurve at holde sig indenfor. ved godt det ka være frustrerende og ikek lige til. men lad vær at tænk over den vægt. Din datter er sund og rask og altså hun får også MME - det er meget normalt børn taber sig efter fødslen  - så tro på at det du har gang i er godt nok. 

men de humørsvingninger og tudeture er også en del af det hele. Har ogs flæbet en del - ka slet ik ha npår knægten bare hyler og hyler og jeg tror det er fordi navlen er ved at falde af. Tanken om han har ondt er får nervepirrende. 

Men det er godt du har din kæreste til at støtte op om dig. Ida og dig skal abre have ro og atter ro. der er ingen opskrift på en god amning. Så vær rolig i det. Det er de tanker jeg har  - for nogle gange hyler han også og jeg har lyst til at gå. Men vi giver sut når han bliver sådan så vi ka få lidt pause fra det. Han spytter den så også ud når han er rolig igen. og så prøver vi igen. 

Det er en enorm rutjebane at komme igennem. Men tænk dig du har jo verdens dejligste datter i dine arme. Hun kan bare godt mrke a´du er frustreret over amningen og det. overlader bleskift efter amningen til far de fleste gange - så mor ka hvile. og ellers ammer vi i sengen mens han ligger der. Der er helt fint. 

Håber I har det godt og tak for lykønskningerne og opbakningerne på face og her Det er stort - og så skal der snart laves muffins - Vores Juni liste er vel færdig  

Åh ja det er nemmere sagt end gjort

Ida tabte sig helt ned til 30 gram fra det hun max må tabe, og det hjælper ik på mors frustrationer når hun skriger helt hjerteskærende fordi hun ik får det mest basale i livet

Vi kan desværre ik ligge ned og amme, jeg har simpelthen for store bryster Men det med far skifter ble er jeg helt med på.. Det er oz ham der laver mme når hun skal have det

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, og vi som havde aftalt at du sku få en stor og jeg sku få en bitte en..!! Hmm...

Jo jo Ida var da oz større end Lionel ved fødslen

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

M&R skriver:

Åhhh håber virkelig bare sådan at det lykkes for jer... får hun det du pumper ud så?
Øv hvor træls... hvor meget har hun tabt i alt så?
Det ville bare være så meget rare hvis det bare kørte... krydser finger for jer:-)

Tak

Hun har været helt nede og veje 3360 og hun måtte max tabe sig ned til 3330 ifølge de 10% de kloge går ud fra Nu ligger hun på 3560 og hun bliver vejet igen imorgen.. Det går langsomt men sundhedsplejersken er tilfreds med 30 gram om dagen så vi håber det forsætter!

Anmeld

8. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Jo jo Ida var da oz større end Lionel ved fødslen

Men han var ½ kg større end jm og vi selv regnede med... så tøjet er hurtigt blevet småt herhjemme...

Anmeld

10. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Men han var ½ kg større end jm og vi selv regnede med... så tøjet er hurtigt blevet småt herhjemme...

Hehe det er da bedre end Lotus' bassedreng de regnede med vejede omkring 3000 og var så over 4 kg

Vi bruger stadig str. 56 herhjemme.. Men hun er jo oz stadig under fødselsvægt

Anmeld

10. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe det er da bedre end Lotus' bassedreng de regnede med vejede omkring 3000 og var så over 4 kg

Vi bruger stadig str. 56 herhjemme.. Men hun er jo oz stadig under fødselsvægt

Nåh.. vi er kun lige begyndt at introducere str. 56 Hans ben er for lange til 50 men ellers er 56 stadig for stort.

Anmeld

11. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Nåh.. vi er kun lige begyndt at introducere str. 56 Hans ben er for lange til 50 men ellers er 56 stadig for stort.

Haha ingen har sagt det skal være nemt jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.