Ja der er længe imellem at jeg faktisk er herinde for tiden.. Vi har lidt bøvl med amningen herhjemme
Ida er en lille uge gammel og mælken er først lige ved at løbe til..
Det har betydet en enormt hård opstart med mange skrigeture fra hende og frustrationer fra både mor og far
Farmand tager det for det meste i stiv arm og han er rigtig sød til at tage hende når jeg bliver for frustreret.. For sidder jeg der og spænder fordi hun græder helt utrøsteligt når vi ammer, så løber mælken jo slet ikke!
Vi var så til kontrolvejning i går og hun havde tabt sig rigtig meget
Hun startede med at veje 3700 i mandags og i går var hun nede på 3360
Vi supplerer hende med lidt erstatning gennem en lille slange hun får i munden når hun får højre bryst.. Fordi hun får slangen i munden mens hun sutter på brystet så stimulerer det produktionen samtidig med hun rent faktisk får noget at spise.. Mælken er faktisk løbet rigtig til på venstre så det er kun et spørgsmål om tid før højre følger med 
Efter vejning i dag havde hun taget 24 gram på og vi er meget forhåbningsfulde om at det nok skal gå
Vi fik nogle flere små slanger med hjem og det er så meningen vi skal trappe erstatningen ned efterhånden som der kommer mere mælk til 
Sundhedsplejersken kigger forbi imorgen, så der bliver hun jo vejet igen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld