Vores svære start :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Hun har tabt sig igen

I mandags vejede hun 3580, hvilket er super! Hendes appetit er helt vild og hun æder både fra bryst og mme, og alligevel har hun i dag tabt 80 gram

Øv da... Ville gerne sende nogle fedt depoter til jer, Lionel kan sagtens undvære...

Kæmpe kram herfra, tab ikke modet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Håber i snart får styr på det så i kan slappe lidt bedre af...
Sender dig alt mit ammestøv, så det kan blive godt for jer...

Har netop sendt kæresten afsted efter en elektrisk brystpumpe.. Så skal der fandme pumpes løs hver 3. time efter hun har spist!

Anmeld

4. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Øv da... Ville gerne sende nogle fedt depoter til jer, Lionel kan sagtens undvære...

Kæmpe kram herfra, tab ikke modet.

Hehe!

Ja han var da lidt halvstor alligevel.. kun 200 gram mindre end Ida ved fødslen

Anmeld

4. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe!

Ja han var da lidt halvstor alligevel.. kun 200 gram mindre end Ida ved fødslen

Ja, det kom virkelig bag på os, igår vejede sp ham til 3900 g.

Anmeld

4. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Har netop sendt kæresten afsted efter en elektrisk brystpumpe.. Så skal der fandme pumpes løs hver 3. time efter hun har spist!

Hvad koster sådan en? Har selv overvejet en, da jeg pumper ud med håndkraft --> spiiiild af kostbar tid

Anmeld

4. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, det kom virkelig bag på os, igår vejede sp ham til 3900 g.

Hold da op! Han spiser godt Så vejer han 400 gram mere end Ida!

Anmeld

4. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hvad koster sådan en? Har selv overvejet en, da jeg pumper ud med håndkraft --> spiiiild af kostbar tid

Vi lejer den på apoteket.. Det er en dobbelt pumpe som dem de har på sygehusene og vi skal give 340 kr for 7 dage, hver dag udover det koster det 20 kr (Er man medlem af danmark giver de halvdelen af dagslejen) Og så 500 kr i depositum..

Vi skal forhåbentlig kun bruge vores nogle dage! Ellers køber vi en vi har set til 2500 som oz er dobbelt Ville klart foretrække en elektrisk en hvis jeg malkede ud som du gør! Og er den dobbelt kan begge bryster malkes på en gang! Sp sagde oz at en elektrisk en stimulerer og malker bedre end en håndpumpe..

Anmeld

4. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi lejer den på apoteket.. Det er en dobbelt pumpe som dem de har på sygehusene og vi skal give 340 kr for 7 dage, hver dag udover det koster det 20 kr (Er man medlem af danmark giver de halvdelen af dagslejen) Og så 500 kr i depositum..

Vi skal forhåbentlig kun bruge vores nogle dage! Ellers køber vi en vi har set til 2500 som oz er dobbelt Ville klart foretrække en elektrisk en hvis jeg malkede ud som du gør! Og er den dobbelt kan begge bryster malkes på en gang! Sp sagde oz at en elektrisk en stimulerer og malker bedre end en håndpumpe..

Det må jeg lige overveje når min su går ind imorgen!
Sp sagde at hun synes det var flot jeg gad, og at jeg ikke skulle tøve med at gå over på mme hvis det blev for meget med akt de malke ud og gi mad... Håber dog jeg kan bide det i mig og fortsætte et godt stykke tid.. For er nu sikker på det er bedst at give eget mælk til det lille pus..

Anmeld

4. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Ps.
Husk at meld baby ind i danmark også fik jeg nemlig lige gjort i forgårs, havde jeg sleeet ikke tænkt over

Anmeld

4. juli 2012

LotusCPH

Du bliver nødt til at slappe af i det - det med de 10 % er bare en ca. kurve at holde sig indenfor. ved godt det ka være frustrerende og ikek lige til. men lad vær at tænk over den vægt. Din datter er sund og rask og altså hun får også MME - det er meget normalt børn taber sig efter fødslen  - så tro på at det du har gang i er godt nok. 

men de humørsvingninger og tudeture er også en del af det hele. Har ogs flæbet en del - ka slet ik ha npår knægten bare hyler og hyler og jeg tror det er fordi navlen er ved at falde af. Tanken om han har ondt er får nervepirrende. 

Men det er godt du har din kæreste til at støtte op om dig. Ida og dig skal abre have ro og atter ro. der er ingen opskrift på en god amning. Så vær rolig i det. Det er de tanker jeg har  - for nogle gange hyler han også og jeg har lyst til at gå. Men vi giver sut når han bliver sådan så vi ka få lidt pause fra det. Han spytter den så også ud når han er rolig igen. og så prøver vi igen. 

Det er en enorm rutjebane at komme igennem. Men tænk dig du har jo verdens dejligste datter i dine arme. Hun kan bare godt mrke a´du er frustreret over amningen og det. overlader bleskift efter amningen til far de fleste gange - så mor ka hvile. og ellers ammer vi i sengen mens han ligger der. Der er helt fint. 

Håber I har det godt og tak for lykønskningerne og opbakningerne på face og her Det er stort - og så skal der snart laves muffins - Vores Juni liste er vel færdig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.