Du bliver nødt til at slappe af i det - det med de 10 % er bare en ca. kurve at holde sig indenfor. ved godt det ka være frustrerende og ikek lige til. men lad vær at tænk over den vægt. Din datter er sund og rask og altså hun får også MME - det er meget normalt børn taber sig efter fødslen - så tro på at det du har gang i er godt nok.
men de humørsvingninger og tudeture er også en del af det hele. Har ogs flæbet en del - ka slet ik ha npår knægten bare hyler og hyler og jeg tror det er fordi navlen er ved at falde af. Tanken om han har ondt er får nervepirrende.
Men det er godt du har din kæreste til at støtte op om dig. Ida og dig skal abre have ro og atter ro. der er ingen opskrift på en god amning. Så vær rolig i det. Det er de tanker jeg har - for nogle gange hyler han også og jeg har lyst til at gå. Men vi giver sut når han bliver sådan så vi ka få lidt pause fra det. Han spytter den så også ud når han er rolig igen. og så prøver vi igen.
Det er en enorm rutjebane at komme igennem. Men tænk dig du har jo verdens dejligste datter i dine arme. Hun kan bare godt mrke a´du er frustreret over amningen og det. overlader bleskift efter amningen til far de fleste gange - så mor ka hvile. og ellers ammer vi i sengen mens han ligger der. Der er helt fint.
Håber I har det godt og tak for lykønskningerne og opbakningerne på face og her
Det er stort - og så skal der snart laves muffins -
Vores Juni liste er vel færdig
Anmeld