mangel på ærlighed, Fair sale og realistik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

fjernede også portoen, for det var ikke dem jeg fik derovre fra..

håber du får dem solgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Kløver

Missq4 skriver:

JJaddejeg syntes det er okay hvis en ting ikke er brugt eller kun brugt meget lidt at man så også vil ha lidt mere for det man spare jo stadig penge på det og uandset om det er brugt eller købt i butik glæder købsloven så er varen ikke som lovet har man sin fulde ret til at få pengene retur igen

Desværre gælder den ikke for mange, Har man overført penge så Er der ingen vej tilbage

Nogle gange er Det også meget bøvl for en bluse man har givet under 100 kr for

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

Maja84 skriver:

Desværre gælder den ikke for mange, Har man overført penge så Er der ingen vej tilbage

Nogle gange er Det også meget bøvl for en bluse man har givet under 100 kr for

næ men skal man holde sig til loven vilket man skal så skal man give pengene retur hvis varen ikke levet op til det sælger har skrevet men ja det kan nok være et bøvl har selt prøvet det men som regl er det nok bare at fortælle hvad ens rettigheder er

Anmeld

2. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

håber du får dem solgt

gør jeg også.. skal have sat en masse ting ind.. pengene skal gå til fertilitetsbehandling..

Anmeld

2. juli 2012

Kløver

Missq4 skriver:

næ men skal man holde sig til loven vilket man skal så skal man give pengene retur hvis varen ikke levet op til det sælger har skrevet men ja det kan nok være et bøvl har selt prøvet det men som regl er det nok bare at fortælle hvad ens rettigheder er

DEsværre ikke alle som er lige flinke hvad det angår, omvendt forventer nogle også det står som nyt, det Kan være rigtig svært

Selv var der intet at gøre da jeg på qxl købte et spil risk. Solgt som brugt få gange, og sælger fik det til at lyde som om det stort set ikke var brugt. Gav god pris, og ved ankomst var det mere end brugt, det var mega skidt og mange dele manglede og der var intet at gøre, sælger var tilfreds og nægtede at lade handelen gå tilbage

Anmeld

2. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

gør jeg også.. skal have sat en masse ting ind.. pengene skal gå til fertilitetsbehandling..

Har i slet ikke flere forsøg eller fryseæg

Anmeld

2. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Har i slet ikke flere forsøg eller fryseæg

vi har 3 æg på frys og de har mundtligt lovet os et friskt.. men har hørt at andre får det på skrift.. så er blevet usikker.. vi skal tale med dem på torsdag.. men vi skal jo stadig bruge penge til medicin.. og vores opsparing er brugt nu..

Anmeld

2. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

HHåHåbHåbeHåberddedetaafædebedsbedstbedstesåpåttøtoptørrtorsda

vi har 3 æg på frys og de har mundtligt lovet os et friskt.. men har hørt at andre får det på skrift.. så er blevet usikker.. vi skal tale med dem på torsdag.. men vi skal jo stadig bruge penge til medicin.. og vores opsparing er brugt nu..

Håber det bedste på torsdag.. hvor er det uretfærdigt i skal kæmpe så hårdt :-( har de slet ingen ide om hvorfor i må kæmpe sådan uden held :-(

Anmeld

2. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Håber det bedste på torsdag.. hvor er det uretfærdigt i skal kæmpe så hårdt :-( har de slet ingen ide om hvorfor i må kæmpe sådan uden held :-(

jo, jeg har jo svær PCOS..

Anmeld

2. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

IIKkIKke

jo, jeg har jo svær PCOS..

Øv Har selv pcos/pco og føler mig så velsignelset, at Jeg har været heldig. Ville sådan ønske for dig at du ikke skulle kæmpe mere.krydser og Håber alt det bedste på torsdag. Kæmpe krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.