Hm ja nogle ting jeg har prøvet at forstå men uden held
Forstår ikke hvorfor folk pludselig skal have så meget for brugt legetøj, børnemøbler osv. Jeg troede nogle kunne gøre en god handel, mens man fik noget for det brugte, der er jo ikke længere garanti samtidig med det er brugt, Noget er næsten nyt eller ikke brugt, men garantien mangler jo så stadig. Eks. Tripp trapp stol, ny pris 12-1300 flere sælger dem for 800-1000 :-o baby sædet til (ikke plastic dimsen)nypris 900 sælges for 700-750. Wheely bug sælges for 350-500 nypris set til 550... Legetæpper brugt lidt, sælges for 400-500 ved nypris på 750..... Hvad sker der lige for det, og det er bare få eks.

Synes selvfølgelig også der er fair handler derude hvis man kigger sig om. Desværre synes jeg også folks ærlighed er blevet et problem, og har flere gange fået feks tøj som langt fra matchede kvaliteten på billederne, og var meget slidt og/eller forvasket, ude af facon og noget helt ubrugeligt, en barnevogn som skulle være brun, viste sig da kalechen blev foldet op, oprindeligt var sort og bare grim og falmet. Skæv i hele vognen, skulle have nye slanger, manglede 1 original dæk, og det nye passede ikke ordentligt, og ingen lift som skrevet, men gik med til manglende lift. Men blev sgu sur da man jo ikke lægger mærke til den slags når man lige skal hente den og man jo har givet bindende bud, blev sgu bitter over jeg ikke kiggede bedre ved afhentning, og stolede på sælger, som var så "sød" hurtigt at køre vognen ud og hjælpe den ind i bilen, forstår nu hvorfor hun havde så travlt....
Nå lidt mavegalde kom der vist også med... Men seriøst hvad er der blevet af ærlighed, realitetssans og Fair sale :/
Anmeld