Kunne du finde på det eller har du gjort det??
Knus nysgerrige Eva...
Hej Eva.
Jeg villge godt kunne tage på ferie uden min børn i uge, men heller ikke længere.
Jeg har da, jeg var enlig mor, været en uge i Tyrkiet uden min datter, som var 3 år gammel på det tidpunkt. Jeg trængte bare til luft under vingerne for mig selv, og det var sådan en dejlig uge dernede, jeg kunne gøre lige, hvad jeg ville, og jeg nød det...
Savnet til min datter kom ,da jeg sad i flyveren hjem, og landende i København... Der stod tåre bare ud af mig, jeg kunne ikke komme hurtigt nok hjem... Min datter havde været i sommerhus med min meget meget gode venindes forældre, som vi tætte med på alle punkter. Hun havde haft den bedste uge, og hun havde så meget, og fortælle mig, at hun faktisk ikke virkede, som hun havde savnet mig... smiler....
Nu jeg sammen med min kommende mand, og jeg er mor til 2 nu, men jeg ville gøre det igen, hvis jeg fik muligheden... At pleje sit forhold er også vigtigt, og jeg ved mine børn ikke ville mangle noget i den uge.....
Det man kan sætte spørgsmåltegn ved er, at min store pige på 7 år nok ville blev ked af det, i og med at hun godt ved, hvad det vil sige, og komme på ferie. Vi var på Rhodos i 2005, og det nød hun i fulde drag, men det var også hendes ferie....
Men igen, det også vigtigt, at husk på, at der noget der voksen tid og noget, hvor man er sammen som familie, og bare man ikke glemmer sine børn, så mener, jeg godt, der kan være plads til, at man kan rejse alene, hvis man havde mulighed for det...
Mange tror, man ikke kan tillade sig dette, og har man fået børn, så skal man havde dem altid.... Vi er der for vores børn hele livet igemmen, og vi gør alt for, at være de forældre, vi hver især ønsker og være... Men kærligeheden til sin mand, og at gnisten bevares, det skal og plejes, og ja det kan gøres på utallige måder..Men jeg ville ikke skamme mig ved, og tage på ferie uden min børn, men jeg ville sørge for, at der var ferie med dem også på et andet tidspunkt...
Susanne