Mine var også afsted i en forlænget weekend da jeg var lille og vi var hos farmor og farfar...jeg savnede dem også helt forfærdeligt meget...puha, kan huske det tydeligt nu jeg tænker over det...det var bare slet ikke rart,.
kNUS..
MIne forældre besteg Mount Blanc da jeg var en 8 år og min lillesøster 3år, og vi boede hos min mormor og morfar imens, og ELSKEDE det. Det var en helt anden verden, og det føltes som paradis at være der uden regler, og alle de leverpostegmadder og is man kunne spise ude i legehuset.

(senere har min mormor fortalt at hun var ved at dø af skræk under hele deres ferie for at de ville dø oppe på bjerget, og at hun besluttede mens de var væk, at hun ALDRIG ville passe os igen, hvis de skulle sådan noget igen. Måske er vi derfor blevet forkælet lidt rigeligt, he he)
Derudover har vi tit været på ferie hos div. familiemedlemmer, af den ene årsag at vi bare havde lyst. Det er sådan lidt en familietradition at alle børnene skiftes til at holde feriedage hos hinanden. Det var super hyggeligt at være sammen i flere dage i træk, og ikke kun 4 timer til en familiefest.
Hvis min datter savnede mig HELT VILDT, ville jeg heller ikke "forlade" hende, men hun nyder også at være "fri" for mig!!
Anmeld