Jeg har to gange været 4 dage i London (uden barn OG mand

), og en gang været 4 dage i Hazen og en anden gang en uge i kombineret KBH/bornholmertur på udelukkende kæreste-pleje ferier. Jeg har nydt det alle gange, og slet ikke haft dårlig samvittighed.
Det skal ses i sammenhæng med at jeg ellers altid tager min datter med på ferie. Vi har været på Fillippinerne, Norge/sverige (både sommer, efterår og ski) Egypten, og Mallorca, plus ferie i mine forældres sommerhus 100 gange. Hun er kun 5 år, så jeg føler slet ikke at hun bliver forbigået hvad angår at komme med.
Men, hvis jeg skal til London, så ved jeg bare at Kirstine ikke ville nyde det, men bare ville hade at blive slæbt med rundt på museer og shopping og lign. Det ville være rent børneplageri at have haft en 3 årig med til London.
Derudover så er det for mig super vigtigt også at pleje mit forhold til kæresten. Glad mor og pap-far er bare også en vigtig ting i barnets liv. Derfor så har jeg det heller ikke dårligt over at hun er sammen med højt elskede mormor eller hendes far i en uge, mens vi sover læææænge og "hygger"

så tit vi vil på ferie selv, og så kommer super opladede tilbage.
Dog så hader jeg at lave noget som jeg ved Kirstine vil elske, hvis hun ikke er med. En weekend hvor hun var hos hendes far, var jeg med familien på familie-tur til zoo, og jeg hadede at hun ikke var med, fordi jeg ved hun vil elske det. Derudover vil jeg slet ikke kunne undvære hende, hvis jeg skal på ferie til et spændende sted i udlandet. Hvis vi tager på kæreste-udflugt er det vigtigste at det er billigt, da vi af erfaring ved at vi ikke kommer for at se andet end hotelværelset.
Anmeld