At tage på ferie uden børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ferie uden mine børn...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.537 visninger
39 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Honningblomst

Kunne du finde på det eller har du gjort det??
Knus nysgerrige Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Sweet1978

Har faktisk aldrig prøvet det, men skal i næste weekend, bededagsferien. Jeg fik et gavekort til et kroophold i fødselsdagsgave og det har vi altså valgt at bruge til en kæresteweekend. Synes godt jeg kan være det bekendt når det kun er en weekend og jeg ved hun er i gode hænder hos mine forældre ( den store er hos sin far den weekend, så hun mærker det ikke ). Til gengæld skal vi alle på sommerferie sammen i uge 27, hvor det er børnene i centrum. Vi skal en uge i luksushytte på Kaløvig camping og i Djurs Sommerland, dyrepark mm.

Tror det er sund helt at være sig selv en gang i mellem, jeg kan også godt finde på at få mine børn passet, bare for at have en friweekend derhjemme.

Det er bare min holdning til det.

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Har faktisk aldrig prøvet det, men skal i næste weekend, bededagsferien. Jeg fik et gavekort til et kroophold i fødselsdagsgave og det har vi altså valgt at bruge til en kæresteweekend. Synes godt jeg kan være det bekendt når det kun er en weekend og jeg ved hun er i gode hænder hos mine forældre ( den store er hos sin far den weekend, så hun mærker det ikke ). Til gengæld skal vi alle på sommerferie sammen i uge 27, hvor det er børnene i centrum. Vi skal en uge i luksushytte på Kaløvig camping og i Djurs Sommerland, dyrepark mm.

Tror det er sund helt at være sig selv en gang i mellem, jeg kan også godt finde på at få mine børn passet, bare for at have en friweekend derhjemme.

Det er bare min holdning til det.

En weekend kan vel heller ikke sidestilles med at tage væk på ferie, alene...??

Anmeld

4. maj 2009

Bastian

Eva skriver:

Jeg har svaret at jeg ville forklare nærmere, men efter dit svar om, at en weekend ikke kan sidestilles med ferie må svaret være nej. Så kunne jeg ikke drømme om at holde ferie uden mine børn.

Anmeld

4. maj 2009

LotteGabriella

hmm....når hun engang bliver ældre, så skal hun da ha' lov til at f.eks. holde ferie med hendes bedsteforældre, hvis hun kunne tænke sig det....og så ville det jo være oplagt at nyde en ferie alene sammen med masser af fokælelse, ømhed og SEX *LOL*....

Må indrømme at det ikke er noget jeg har i tankerne som sådan, vil meget gerne ha' vores prinsesse med på ferie og dele en masse dejlige oplevelser med både hende og Brian, det er det der er livet for mig

Men en weekend (indtil videre er det kun 1 overnatning) alene sammen i ny og næ, det er noget vi nyder i fulde drag...men til gengæld, så kan det bare heller ikke gå hurtigt nok at få hentet hende igen, når det er tiden til det

Anmeld

4. maj 2009

Valle81

Ja det kunne jkeg godt finde på:0)

Men det er nok mere problemet med det at finde nogen, som synes de ville tage hende en 5-7 dage

Men ville nyde at skulle alene med min kæreste og bare nyde sommer og sol og hinanden:0)

Er sikker på hverken børn eller forældre ville tage skade af at komme lidt væk fra hinanden:0)

Men der går nu nok nogle år, for nu får vi jo en lille ny til december:0)

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Eva skriver:

En forlænget weekend på ophold alene sammen med min mand - det ville være ferie for mig. Derfor har jeg svaret ja.

At tage en uge sydpå fx kunne jeg ikke endnu. Børnene er for små til at undvære os så længe, vi ville være for langt væk, hvis der skulle ske noget, og så tager vi ikke så ofte på ferie, så jeg vil da helt klart have dem med og dele oplevelserne med dem.

Anmeld

4. maj 2009

Balderson

Nej, det kunne jeg ikke... Jeg har ikke fået børn for at få dem passet af andre en uge, så jeg selv kan tage på ferie...

Når mine børn bliver så store, at de selv kommer og spørger om de må komme på ferie hos ders bedsteforældre eller moster, så vil de selvfølgelig komme det, men jeg ville aldrig vælge mine børn fra og det er det som jeg synes jeg ville gøre, hvis jeg valgte at tage på ferie en uge uden dem...

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

linemus skriver:

En forlænget weekend på ophold alene sammen med min mand - det ville være ferie for mig. Derfor har jeg svaret ja.

At tage en uge sydpå fx kunne jeg ikke endnu. Børnene er for små til at undvære os så længe, vi ville være for langt væk, hvis der skulle ske noget, og så tager vi ikke så ofte på ferie, så jeg vil da helt klart have dem med og dele oplevelserne med dem.

Men det er ikke den defination jeg har...ferie er at tage væk i længere tid og det mener jeg ikke en weekend er...

Anmeld

4. maj 2009

Pia.

Ja efter at have sat mit kryds i ja og derefter har læst at en forlænget weekend ikke tæller så kunne jeg ikke... ville være skønt at tage på ferie og de store ville elske at være hos deres far, mormor, moster eller faster, men hvis det er mere end fra torsdag til søndag vil jeg hellere have dem med - Mads er kun 3 år og jeg syntes han er for lille til at jeg skulle kunne rejse væk enten med deres far, alene eller med andre...

De to store ville bedre kunne forstå det, men som tingene er nu så nej, men når Mads er på Milles alder så ja måske....

Men en weekend tur ville jeg elske... ....

Knus Pia...

p.s Skal du på ferie smukke... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.