Når hovedet borer sig fast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Baagøe skriver:

Ja, det var en god fødsel Håber du får en god fødsel

Tak - det kunne være skønt hvis jeg fik en god og hurtig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

KarinaA skriver:

Der gik 4 uger fra hovedet borede sig ned, til jeg gik i fødsel så der kan godt gå lidt tid endnu  

min fødsel tog 19 timer  

Åh - det var ikke opløftende Jeg må vel bare vente og se hvordan det hele ender , kunne bare være skønt hvis man kunne forudse tingene

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

Frk P. skriver:

Åh - det var ikke opløftende Jeg må vel bare vente og se hvordan det hele ender , kunne bare være skønt hvis man kunne forudse tingene

nemlig, det ville være perfekt hvis man fik et klokkeslet og en dato der passede  

eller i det mindste kunne regne 100 % med terminsdatoen haha ..  

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

KarinaA skriver:

nemlig, det ville være perfekt hvis man fik et klokkeslet og en dato der passede  

eller i det mindste kunne regne 100 % med terminsdatoen haha ..  

Åh ja - det kunne være skønt :p så kunne man da i det mindste sige - nu er der MAX xxxx antal dage suk..

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

Frk P. skriver:

Åh ja - det kunne være skønt :p så kunne man da i det mindste sige - nu er der MAX xxxx antal dage suk..

nemlig  

men brug ventetiden på at forberede dig, slap af, sov så meget som muligt, gå til frisøren, i biffen osv .  

for der bliver ikke tid til noget af det når baby kommer  

Anmeld

2. juli 2012

Mettefpigen

Her gjorde han det i uge 27 og jeg fødte i uge 38... Og min fødsel varede 11 timer fra første ve :-)

Anmeld

2. juli 2012

MortilCilas

Frk P. skriver:

så gør det dælme ondt! Idag får jeg jævnligt nogle vilde skærende jag nede ved mit skamben og de gør så ondt at jeg bliver helt forskrækket! Hvis jeg lægger en hånd på maven samtidig, kan jeg mærke pigen bevæge sig..

Min uro og bekymring tog dog over, så ringede til min jordemor, som sagde at det var hovedet der borede sig længere og længere ned, og at det skulle jeg være glad for, for så sparede jeg tid til fødslen.. Hun sagde også at der godt kunne gå 1-2 uger før fødslen gik igang endnu - men jeg har termin om 20 dage først?

Mine spørgsmål er så: (nok mest til dem der har mærket hovedet bore sig ned!)

- Hvor lang tid gik der fra hovedet borede sig ned, til i gik i fødsel?

- Hvor længe varede jeres fødsel?

Cilas' hovede borede sig også ned, og det gjorde ondt, og kunne ikke bukke mig forover tiden efter da det gjorde ondt på skambenet. Min jordemoder sagde det samme, at jeg ville få en hurtig fødsel. Min fødsel tog 16 timer, så det kan du ikke regne med. Og jeg gik 10 dage over tid

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

KarinaA skriver:

nemlig  

men brug ventetiden på at forberede dig, slap af, sov så meget som muligt, gå til frisøren, i biffen osv .  

for der bliver ikke tid til noget af det når baby kommer  

Jeg forsøger at pleje mig selv - men kan efterhånden knapt gå fordi jeg har så ondt, så ligner en gammel dame det ikke så fedt, hvis man gerne vil ud og shoppe men forsøger at nyde at sove længe, tage lange bade og stene tv håber snart hun kommer, føler mig helt klar

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Mettefpigen skriver:

Her gjorde han det i uge 27 og jeg fødte i uge 38... Og min fødsel varede 11 timer fra første ve :-)

Ih, jeg må acceptere at jeg ikke selv er herre over situationen! men håber nu alligevel der snart sker noget

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MortilCilas skriver:

Cilas' hovede borede sig også ned, og det gjorde ondt, og kunne ikke bukke mig forover tiden efter da det gjorde ondt på skambenet. Min jordemoder sagde det samme, at jeg ville få en hurtig fødsel. Min fødsel tog 16 timer, så det kan du ikke regne med. Og jeg gik 10 dage over tid

ØV jeg havde håbet de fleste ville skrive der gik max en uge, efter de fik de voldsomme smerter må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.