Når hovedet borer sig fast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Mor1012

jeg er 35 uger og hovedet har sat sig fast dernede

jeg mærker også jag , hvir jeg Liii må stå stille og sige Av og trække vejret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

MorDk

Min søns hovede satte sig fast i uge 32 og jeg fødte 2 dage før termin. MEN det du beskriver "borer sig fast" og de stikkende, jagende smerter... dem havde jeg mange af 14 dage op til fødsel.

Fra jeg havde tegnblødning til han var ude gik der 11½ time cirka.

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

håber du når det - men det er nok svært at sige?? har du slemme plukkeveer?

Sidst jeg var ved jordemor - 37+0 skønnede de hende til 2700 gram men skal til vægt scanning på onsdag, så er spændt på hvad den siger der

Hvad med din?

Jeg var til Jdm i uge 35+3 og der skød de til 2500-2700:-) og skal til Jdm igen d 6/7:-) Har også bestilt en scanning d 9/7 for at ha lidt ide om størrelse:-) Jeg har plukkeveer i perioder:-) Hvad med dig???

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Emilie2010 skriver:

jeg er 35 uger og hovedet har sat sig fast dernede

jeg mærker også jag , hvir jeg Liii må stå stille og sige Av og trække vejret.

Puha - det er da virkelig slemt jeg var i byen for at ville shoppe udsalg - men måtte hele tiden stoppe op fordi det gav så stærke jag at jeg hverken kunne gå eller snakke håber det stopper igen - eller at det bliver til fødsel istedet

Men lader til på alle - at jeg kan se frem til et par uger sådan her :/

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Min søns hovede satte sig fast i uge 32 og jeg fødte 2 dage før termin. MEN det du beskriver "borer sig fast" og de stikkende, jagende smerter... dem havde jeg mange af 14 dage op til fødsel.

Fra jeg havde tegnblødning til han var ude gik der 11½ time cirka.

Går også og venter på slimproppen - kunne være rart hvis den lige kom og især hvis det så går så hurtigt, som ved dig

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jeg var til Jdm i uge 35+3 og der skød de til 2500-2700:-) og skal til Jdm igen d 6/7:-) Har også bestilt en scanning d 9/7 for at ha lidt ide om størrelse:-) Jeg har plukkeveer i perioder:-) Hvad med dig???

Så er din baby lidt større end min Jeg tror det bliver rart med den scanning, for så kan man bedre forholde sig til størrelsen - ved ikke helt hvad jeg tænker om de der skøn, for de kan være lige så forkerte, som de kan være rigtige? Men lad os nu se, om de har ret - de garvede jordmødre

Jeg har plukkeveer konstant :/ ca. hver 5-10 minut HELE dagen og de bider rigtig godt efterhånden.. Jeg blev tjekket indvendigt for 1 uge siden, der havde jeg 1 cm livmoderhals tilbage (ved ikke om det er normalt) - håber det går den rigtige vej nu så

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

Frk P. skriver:

Går også og venter på slimproppen - kunne være rart hvis den lige kom og især hvis det så går så hurtigt, som ved dig

Altså når jeg siger tegnblødning så var det som MEGET menses. 3 uger forinden havde jeg to blodpletter i trusserne og der tror jeg også slimproppen gik... Og det kan tage tid alligevel. MEN fra jeg havde den blødning om morgenen til jeg fødte gik der 11½ time ca.

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Så er din baby lidt større end min Jeg tror det bliver rart med den scanning, for så kan man bedre forholde sig til størrelsen - ved ikke helt hvad jeg tænker om de der skøn, for de kan være lige så forkerte, som de kan være rigtige? Men lad os nu se, om de har ret - de garvede jordmødre

Jeg har plukkeveer konstant :/ ca. hver 5-10 minut HELE dagen og de bider rigtig godt efterhånden.. Jeg blev tjekket indvendigt for 1 uge siden, der havde jeg 1 cm livmoderhals tilbage (ved ikke om det er normalt) - håber det går den rigtige vej nu så

Tror ikke man helt kan regne med deres skøn.. Blev også scannet i uge 31+0 og der var han 1825g:-). Jeg har haft rigtig mange plukkeveer men de er stilnet af igen!!! Har lidt hver dag:-)) Jeg ved faktisk ikke hvad og hvor meget livmoderhals man skal have??? Men dejligt din krop gør sig klar, så ser du din lille bebs hurtigere;-) Syns du ikke også det gør ondt efterhånden når de lige strækker ben eller rykker hele maven rundt???? Pyhh jeg synes godt nok det gir nogle huk engang imellem:-))

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Altså når jeg siger tegnblødning så var det som MEGET menses. 3 uger forinden havde jeg to blodpletter i trusserne og der tror jeg også slimproppen gik... Og det kan tage tid alligevel. MEN fra jeg havde den blødning om morgenen til jeg fødte gik der 11½ time ca.

Puha et lyder lidt volsomt - tegnblødning ville være nok for mig - tror jeg

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Tror ikke man helt kan regne med deres skøn.. Blev også scannet i uge 31+0 og der var han 1825g:-). Jeg har haft rigtig mange plukkeveer men de er stilnet af igen!!! Har lidt hver dag:-)) Jeg ved faktisk ikke hvad og hvor meget livmoderhals man skal have??? Men dejligt din krop gør sig klar, så ser du din lille bebs hurtigere;-) Syns du ikke også det gør ondt efterhånden når de lige strækker ben eller rykker hele maven rundt???? Pyhh jeg synes godt nok det gir nogle huk engang imellem:-))

Håber hvert fald det er det den er ved men jeg har haft mange plukkeveer siden 20. uge ca. :/ men de gør dælme noget mere ondt nu :/

Årh jo, og især når det kommer hurtigt og uventet og når ribbenene rammes! men jeg nyder det på en måde også, for jeg føler det lige bliver bekræftet er der stadig er liv Men huha ja, der er kraft i nu

Du må lige give update når du har været til scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.