Når hovedet borer sig fast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Håber hvert fald det er det den er ved men jeg har haft mange plukkeveer siden 20. uge ca. :/ men de gør dælme noget mere ondt nu :/

Årh jo, og især når det kommer hurtigt og uventet og når ribbenene rammes! men jeg nyder det på en måde også, for jeg føler det lige bliver bekræftet er der stadig er liv Men huha ja, der er kraft i nu

Du må lige give update når du har været til scanning

Jeps ska til Jdm på fredag og scanning om mandagen efter;-) Glæder mig;-) Hvornår skulle du???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jeps ska til Jdm på fredag og scanning om mandagen efter;-) Glæder mig;-) Hvornår skulle du???

det er skønt at gå til jordemor her til sidst, og lige blive tjekket jævnligt - synes du ikke?

Jeg skal til scanning på onsdag, og efterfølgende til lægesamtale  aner ikke hvad den samtale går ud på, men det er vel snak om hvad der skal ske, hvis hun er for lille (det frygter de, og derfor skal jeg til scanning..)

Anmeld

1. juli 2012

Pige2009

Frk P. skriver:

så gør det dælme ondt! Idag får jeg jævnligt nogle vilde skærende jag nede ved mit skamben og de gør så ondt at jeg bliver helt forskrækket! Hvis jeg lægger en hånd på maven samtidig, kan jeg mærke pigen bevæge sig..

Min uro og bekymring tog dog over, så ringede til min jordemor, som sagde at det var hovedet der borede sig længere og længere ned, og at det skulle jeg være glad for, for så sparede jeg tid til fødslen.. Hun sagde også at der godt kunne gå 1-2 uger før fødslen gik igang endnu - men jeg har termin om 20 dage først?

Mine spørgsmål er så: (nok mest til dem der har mærket hovedet bore sig ned!)

- Hvor lang tid gik der fra hovedet borede sig ned, til i gik i fødsel?

- Hvor længe varede jeres fødsel?

Min datter stod helt fast omkring uge 38 og jeg fødte først 42+1 Fødsel gik ganske fin og ukompliceret og varede 5 timer og 45 min fra veerne startede til hununder ude Havde kun meget kraftige berri ca. 2 timer

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

det er skønt at gå til jordemor her til sidst, og lige blive tjekket jævnligt - synes du ikke?

Jeg skal til scanning på onsdag, og efterfølgende til lægesamtale  aner ikke hvad den samtale går ud på, men det er vel snak om hvad der skal ske, hvis hun er for lille (det frygter de, og derfor skal jeg til scanning..)

Joo men det først nu jeg ska... Har været afsted i alt 3 gange... 3 gang der er det ikke lige det man skal mest:-) Hvis hun var 2700 sidst og så nu så er hun nok 3000 eller mere:-) vi er jo ikke alle store fra start:-) Bare vent, hun er garentert som hun skal være;-) ;-) Ihh så må du give lyd først, når du nu skal afsted først;-)

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Baagøe skriver:

Min datter stod helt fast omkring uge 38 og jeg fødte først 42+1 Fødsel gik ganske fin og ukompliceret og varede 5 timer og 45 min fra veerne startede til hununder ude Havde kun meget kraftige berri ca. 2 timer

Øv du gik så lang tid over - men fedt at du så havde en ret hurtig fødsel , det tegner jo godt selvom man nok desværre ikke kan sammenligne sig selv 100% med andre i lige netop den her situation

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Joo men det først nu jeg ska... Har været afsted i alt 3 gange... 3 gang der er det ikke lige det man skal mest:-) Hvis hun var 2700 sidst og så nu så er hun nok 3000 eller mere:-) vi er jo ikke alle store fra start:-) Bare vent, hun er garentert som hun skal være;-) ;-) Ihh så må du give lyd først, når du nu skal afsted først;-)

Jeg skal nok give en Update og satser bestemt også på tingene er som de skal være håber de tjekker min livmoderhals og at de siger den er helt væk gad vide om du også får det tjekket når du skal afsted

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Jeg skal nok give en Update og satser bestemt også på tingene er som de skal være håber de tjekker min livmoderhals og at de siger den er helt væk gad vide om du også får det tjekket når du skal afsted

Hvordan fik du og hvor og hvem tjekkede dit???

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Hvordan fik du og hvor og hvem tjekkede dit???

Jeg fik det tjekket på fødegangen, var derovre sidste lørdag pga plukkeveer og mistanke om blærebetændelse .. Ingen betændelse, men så ville hun lige tjekke at hun ikke sendte mig hjem hvis jeg rent faktisk var i fødsel

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

Frk P. skriver:

Øv du gik så lang tid over - men fedt at du så havde en ret hurtig fødsel , det tegner jo godt selvom man nok desværre ikke kan sammenligne sig selv 100% med andre i lige netop den her situation

Ja, det var en god fødsel Håber du får en god fødsel

Anmeld

2. juli 2012

KarinaA

Frk P. skriver:

så gør det dælme ondt! Idag får jeg jævnligt nogle vilde skærende jag nede ved mit skamben og de gør så ondt at jeg bliver helt forskrækket! Hvis jeg lægger en hånd på maven samtidig, kan jeg mærke pigen bevæge sig..

Min uro og bekymring tog dog over, så ringede til min jordemor, som sagde at det var hovedet der borede sig længere og længere ned, og at det skulle jeg være glad for, for så sparede jeg tid til fødslen.. Hun sagde også at der godt kunne gå 1-2 uger før fødslen gik igang endnu - men jeg har termin om 20 dage først?

Mine spørgsmål er så: (nok mest til dem der har mærket hovedet bore sig ned!)

- Hvor lang tid gik der fra hovedet borede sig ned, til i gik i fødsel?

- Hvor længe varede jeres fødsel?

Der gik 4 uger fra hovedet borede sig ned, til jeg gik i fødsel så der kan godt gå lidt tid endnu  

min fødsel tog 19 timer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.