Når hovedet borer sig fast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.845 visninger
40 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

så gør det dælme ondt! Idag får jeg jævnligt nogle vilde skærende jag nede ved mit skamben og de gør så ondt at jeg bliver helt forskrækket! Hvis jeg lægger en hånd på maven samtidig, kan jeg mærke pigen bevæge sig..

Min uro og bekymring tog dog over, så ringede til min jordemor, som sagde at det var hovedet der borede sig længere og længere ned, og at det skulle jeg være glad for, for så sparede jeg tid til fødslen.. Hun sagde også at der godt kunne gå 1-2 uger før fødslen gik igang endnu - men jeg har termin om 20 dage først?

Mine spørgsmål er så: (nok mest til dem der har mærket hovedet bore sig ned!)

- Hvor lang tid gik der fra hovedet borede sig ned, til i gik i fødsel?

- Hvor længe varede jeres fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Kay

følger lige med her for i morgen er det 1 uge siden vores pige startede på at bore sig ned... det giver nogle ret kraftige jag og plukveer... men hun skulle da gerne blive inde et par uger endnu...

når du er i uge 37 er barnet jo fuldbårent og man siger at fra 37+ til 41+ er det helt normalt at føde

Anmeld

1. juli 2012

Mathilde

Jeg mærkede bestemt også hovedet bore sig ned og kan godt huske de ubehagelige og smertefulde jag nedad

Men hvor længe det stod på husker jeg dog ikke. Jeg fødte 39+5

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Begge mine første børn sad hovedet fast allerede fra uge 28+29... ham her gjorde det næsten i uge 36...Ham her ligger også meget dybt, Jeg har også de der jag helt nede i understellet, som bare gør naz!!!!! Føles tiltider som om det hele falder ud!!!! :-) :-) Kan være du er så heldig at hovedet bores så langt ned, vandet går;-))

Anmeld

1. juli 2012

Clisolka

Frk P. skriver:

så gør det dælme ondt! Idag får jeg jævnligt nogle vilde skærende jag nede ved mit skamben og de gør så ondt at jeg bliver helt forskrækket! Hvis jeg lægger en hånd på maven samtidig, kan jeg mærke pigen bevæge sig..

Min uro og bekymring tog dog over, så ringede til min jordemor, som sagde at det var hovedet der borede sig længere og længere ned, og at det skulle jeg være glad for, for så sparede jeg tid til fødslen.. Hun sagde også at der godt kunne gå 1-2 uger før fødslen gik igang endnu - men jeg har termin om 20 dage først?

Mine spørgsmål er så: (nok mest til dem der har mærket hovedet bore sig ned!)

- Hvor lang tid gik der fra hovedet borede sig ned, til i gik i fødsel?

- Hvor længe varede jeres fødsel?

Uhhhh ja, det gør bestemt ondt!! Jeg kan lige så tydeligt huske hvor ondt det gør 

Jeg gik ikke selv i fødsel, så det kan jeg ikke svare dig på - jeg blev sat i gang 4 dage før terminen 

Min fødsel varede 15 timer, så tog de Isabella ved et akut kejsersnit 

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Hovedet har stået fast siden uge 34 så hun borer sig længere og længere ned

Dog ikke positivt at i andre har født så tæt på termin og er blevet sat i gang, for så har jeg lange udsigter med smerter

Men tak for svar alle

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Hovedet har stået fast siden uge 34 så hun borer sig længere og længere ned

Dog ikke positivt at i andre har født så tæt på termin og er blevet sat i gang, for så har jeg lange udsigter med smerter

Men tak for svar alle

Min datter kom 26 dage før termin og sønnemand 3 dage før:-). Vi har min kærestes børn de næste 3 uger, og mine to egne de næste to uger, så han må godt vente 3 uger, endnu:-) Så jeg har lidt ro, når jeg har født hehe:-)

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Min datter kom 26 dage før termin og sønnemand 3 dage før:-). Vi har min kærestes børn de næste 3 uger, og mine to egne de næste to uger, så han må godt vente 3 uger, endnu:-) Så jeg har lidt ro, når jeg har født hehe:-)

Hold da op - ja så kan din baby da komme hvornår det skal være faktisk? Men forstår godt du gerne vil have baby venter lidt

Det så spændende at det snart er nu jubii

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Hold da op - ja så kan din baby da komme hvornår det skal være faktisk? Men forstår godt du gerne vil have baby venter lidt

Det så spændende at det snart er nu jubii

Jaa tænk indenfor kort tid så har vi vores små bebser:-) Jeg skal bare lige have ferie børn overstået:-) Så her er ro de første dage når jeg har født:-) Hvor stor er din skudt til nu????

Anmeld

1. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jaa tænk indenfor kort tid så har vi vores små bebser:-) Jeg skal bare lige have ferie børn overstået:-) Så her er ro de første dage når jeg har født:-) Hvor stor er din skudt til nu????

håber du når det - men det er nok svært at sige?? har du slemme plukkeveer?

Sidst jeg var ved jordemor - 37+0 skønnede de hende til 2700 gram men skal til vægt scanning på onsdag, så er spændt på hvad den siger der

Hvad med din?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.