billeder fra min dimissionsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja det er bare helt vildt hvor heldig man har lov at være. Jeg nyder også bare det hele fuldt ud! 

håber dig og Anton har det rigtig godt  

Ja det er med at nyde de gode stunder  Hvor er det skønt med endnu et decemberbarn. Lad os se om det bliver en nytårscocktail 

Vi har det rigtig godt! Stadig problemer med søvn, men det er blevet en del bedre.  Og så er jeg i gang med at planlægge hvad jeg skal lave efter barsel, og hvordan jeg når mine mål. Bliver spændende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja det er bare helt vildt hvor heldig man har lov at være. Jeg nyder også bare det hele fuldt ud! 

Ja det er med at nyde de gode stunder  Hvor er det skønt med endnu et decemberbarn. Lad os se om det bliver en nytårscocktail 

Vi har det rigtig godt! Stadig problemer med søvn, men det er blevet en del bedre.  Og så er jeg i gang med at planlægge hvad jeg skal lave efter barsel, og hvordan jeg når mine mål. Bliver spændende! 

Anmeld

1. juli 2012

VNB skriver:

1000 tak søde 

Anmeld

1. juli 2012

HeidiØ

Dejligt billeder! Stort tillykke!

Anmeld

1. juli 2012

VNB

B&J skriver:

Jeg har det super godt elsker min familie der er jo ikke noget der er bedre... og jeg NYDER jeg har tabt mig rigtig meget glæder mig til jeg får job og til den dag jeg har tabt mig så meget så jeg kan få fjernet det dumme hud

lyder jo også bare rigtig dejligt 

hvor meget mangler du at tabe dig nu? kan godt forstå du glæder dig til at få fjernet huden. det bliver jo ligesom prikken over i´et  

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Muhmi skriver:

Iiih hvor er du altså skøn at se på...

Dejlig familie og dejlige dig!

Kæmpe knus og kæmpe tillykke!

åårh tak søde  blir helt fjaaalet 

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

jeg tror rent faktisk at det blir en lækker lille nytårscocktail 

jeg synes også at det blir skønt med endnu et december barn mange er eller sådan lidt "ej december igen hva " men jeg ser ikk noget skidt i at have fødselsdag den måned! Vi skal da nok fejre dem lige så meget 

Anmeld

1. juli 2012

VNB

HeidiØ skriver:

Dejligt billeder! Stort tillykke!

1000 tak! 

Anmeld

1. juli 2012

VNB

cecilie1984 skriver:

tak må prøve

er det et blonde lag der er yderst?? Og ved du hvad den hedder??

ej hvor underligt.. jeg kan nærmest ikke finde noget om den på nettet...  den er nok fra sidste seson så... men altså jeg tror da at de har den når de har så mange i Viborg.. eller også er vi bare håbløst bagud! 

Anmeld

1. juli 2012

VNB skriver:

jeg tror rent faktisk at det blir en lækker lille nytårscocktail 

jeg synes også at det blir skønt med endnu et december barn mange er eller sådan lidt "ej december igen hva " men jeg ser ikk noget skidt i at have fødselsdag den måned! Vi skal da nok fejre dem lige så meget 

Lige præcis. Om måske endda lidt mere! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.