billeder fra min dimissionsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

VNB

cecilie1984 skriver:

Er det længe siden du købte den eller tror du den kan købes endnu??

Må da helt sikkert i vero moda i morgen et smut

det skal lige siges at det læder-bælte jeg har på selvfølgelig ikke er en del af kjolen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

smokin

VNB skriver:

ja det er en fin aldersforskel. vi synes også at 2 år er helt perfekt imellem vores  

hihi så i tror måske det er en pige mere? 

jeg tror der gemmer sig endnu en lækker dreng i min mave min kæreste tror en pige så det blir spændende når vi skal til kønsscanning om 11 dage men personlig har jeg ikke et ønske om det ene eller andet.. det ville være sjovt med en af hver, men det ville også være dejligt med 2 brødre! (og så kan vi også genbruge alt tøjet

vi har ikke gemt så meget tøj.. faktisk næsten intet. Vi ønsker os primært en pige fordi vi ingen drengenavne kan finde. Så er det jo trygt og nemt... fordi vi er kender det  

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

Jeg blev jo færdig uddannet sygeplejeske den 20 Juli  og den 27 Juli var så min dimissionsdag. 

Der var en skøn dag som blev fejret sammen med familien i det gode vejr  hvad kan man ønske sig mere end solskin, en veloverstået uddannelse, fantastisk søn og kæreste, lille ny baby i maven og en dejlig familie - jeg føler mig bare så heldig 

vil lige dele lidt billeder fra dagen 

Ihhh søde altså. Synes du stråler, og med god grund. Ja du er sørme heldig. Skøn familie, færdiguddannet og en til baby på vej. Det er da for fedt!  (I ser rigtig godt ud )

Anmeld

1. juli 2012

cecilie1984

VNB skriver:

det er ca 3 uger siden jeg købte den. Jeg så at der stadig hang nogle kjoler magen til for ca 1 uge siden så mon ikke du kan være heldig  

De sælger dem også i only og bestseller. (ihvertfald i Viborg

tak må prøve

er det et blonde lag der er yderst?? Og ved du hvad den hedder??

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Zette skriver:

vi har ikke gemt så meget tøj.. faktisk næsten intet. Vi ønsker os primært en pige fordi vi ingen drengenavne kan finde. Så er det jo trygt og nemt... fordi vi er kender det  

der er også mange fine pige navne vi har ét af hvert klar  

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh søde altså. Synes du stråler, og med god grund. Ja du er sørme heldig. Skøn familie, færdiguddannet og en til baby på vej. Det er da for fedt!  (I ser rigtig godt ud )

1000 tak søde 

ja det er bare helt vildt hvor heldig man har lov at være. Jeg nyder også bare det hele fuldt ud! 

håber dig og Anton har det rigtig godt  

Anmeld

1. juli 2012

B&J

VNB skriver:

hihi ja jeg må nive mig selv lidt i armen og ellers bare NYDE at det hele er så godt lige nu 

Håber også i har det godt allesammen? og at du nyder din nye slanke tilværelse 

Jeg har det super godt elsker min familie der er jo ikke noget der er bedre... og jeg NYDER jeg har tabt mig rigtig meget glæder mig til jeg får job og til den dag jeg har tabt mig så meget så jeg kan få fjernet det dumme hud

Anmeld

1. juli 2012

VNB

cecilie1984 skriver:

tak må prøve

er det et blonde lag der er yderst?? Og ved du hvad den hedder??

ja der er sådan et blondelag yderst på hele kjolen hvor det er lidt længere på ærmerne og forneden kan ikk huske hvad den hedder.. prøver lige om jeg kan finde et billede til dig af den. 2 sek  

Anmeld

1. juli 2012

Muhmi

Iiih hvor er du altså skøn at se på...

Dejlig familie og dejlige dig!

Kæmpe knus og kæmpe tillykke!

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja det er bare helt vildt hvor heldig man har lov at være. Jeg nyder også bare det hele fuldt ud! 

håber dig og Anton har det rigtig godt  

Ja det er med at nyde de gode stunder  Hvor er det skønt med endnu et decemberbarn. Lad os se om det bliver en nytårscocktail 

Vi har det rigtig godt! Stadig problemer med søvn, men det er blevet en del bedre.  Og så er jeg i gang med at planlægge hvad jeg skal lave efter barsel, og hvordan jeg når mine mål. Bliver spændende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.