Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg blev jo færdig uddannet sygeplejeske den 20 Juli og den 27 Juli var så min dimissionsdag.
Der var en skøn dag som blev fejret sammen med familien i det gode vejr hvad kan man ønske sig mere end solskin, en veloverstået uddannelse, fantastisk søn og kæreste, lille ny baby i maven og en dejlig familie - jeg føler mig bare så heldig
vil lige dele lidt billeder fra dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I er en smuk familie - tillykke med babyen, hvornår har du termin? (spørger fordi jeg selv er gravid)
Mange gange tillykke med endt uddannelse
- Og hvor ser det bare hyggeligt ud
VNB skriver: Jeg blev jo færdig uddannet sygeplejeske den 20 Juli og den 27 Juli var så min dimissionsdag. Der var en skøn dag som blev fejret sammen med familien i det gode vejr hvad kan man ønske sig mere end solskin, en veloverstået uddannelse, fantastisk søn og kæreste, lille ny baby i maven og en dejlig familie - jeg føler mig bare så heldig vil lige dele lidt billeder fra dagen
Stort tillykke med det hele og dejlig familie og skønne billeder... Men mener du ikke juni i stedet for juli???
STORT tillykke med din uddannelse og dimissionsdagen..
hvor er i bare en vidunderlig familie og dejligt med en lille mere inde i maven
Stort tillykke med uddannelsen og dejlige billeder, ser ud som om du havde en skøn dag.
men bliver altså lige nød til at spørge til din kjole, hvor er den bare flot, hvor er den købt??? Et must have
Zette skriver: I er en smuk familie - tillykke med babyen, hvornår har du termin? (spørger fordi jeg selv er gravid)
årh mange tak
Jeg har termin den 29 December hvornår har du?
twinboys skriver: Stort tillykke med det hele og dejlig familie og skønne billeder... Men mener du ikke juni i stedet for juli???
hehe joooo selvfølgelig... JUNI... øv kan ikke engang rette det nu..
og mange mange tak
LilleChelle skriver: Mange gange tillykke med endt uddannelse - Og hvor ser det bare hyggeligt ud
mange mange tak
det var også bare en rigtig rigtig hyggelig dag!
VNB skriver: årh mange tak Jeg har termin den 29 December hvornår har du?
31. Januar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128